کد خبر : 1664778 | 07 بهمن 1398 ساعت 18:30 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

نیمار محبوب‌تر از همیشه برای سرمربی پی‌اس‌جی

به نظر می رسد که توماس توخل و نیمار اختلافات ابتدای فصل را به دست فراموشی سپرده اند و سرمربی آلمانی پی اس جی حالا بیش از همیشه به نیمار علاقه مند است.

نیمار محبوب‌تر از همیشه برای سرمربی پی‌اس‌جی

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در ادامه هفته بیست و دوم رقابت های لیگ فرانسه یک دیدار برگزار شد. در این دیدار پاری سن ژرمن صدرنشین و مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی، میهمان لیل بود. پاری سن ژرمن در این دیدار هم چنان که پیش بینی می‌شد، توانست به پیروزی برسد و سه امتیاز دیگر را به دست آورد.

تیم پاریسی در این بازی توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند. هر دو گل پاری سن ژرمن را در این دیدار نیمار به ثمر رساند. این تیم با پیروزی که به دست آورد 55 امتیازی شد و فاصله اش را با نزدیک ترین تعقیب کننده خود به 13 امتیاز رساند تا نشان دهد که از همین الان قهرمانی خود را تا حدود زیادی قطعی کرده است.

 

 

1470127

 

 

 توماس توخل سرمربی پی اس جی در نشست خبری بعد از بازی گفت:« نیمار از نظر فنی در شرایط خوبی به سر می برد. او یک بازیکن سرنوشت ساز است که می خواهد از فوتبال لذت ببرد. نیمار بسیار آماده است و این می‌تواند کمک زیادی به ما کند. او می تواند هر بازیکنی را در دوئل های فردی پشت سر بگذارد.

نیمار می تواند دست به  هر کاری بزند و نتیجه هر بازی را تغییر دهد. با وجود چنین بازیکنی می توانیم به اهداف خود دست پیدا کنیم.»

 

او درباره ناکامی دوباره ایکاردی از گلزنی گفت:« درست است که ایکاردی گل نزد اما عملکرد خوبی از خود نشان داد و گل هم از راه خواهد رسید. او با جدیت زیاد به کار خود ادامه می دهد.»

 

 

1469125

دیدگاه‌ها