کد خبر : 1664877 | 08 بهمن 1398 ساعت 11:10 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

حرکت بیس‌بالی پدیده یونایتد با دستمال کاغذی(عکس)

میسون گرین‌وود پدیده جوان منچستریونایتد در جریان دیدار این تیم مقابل ترنمر وقتی با پرتاب شی عجیب از سوی تماشاچی‌ها روبرو شد واکنش جالبی نشان داد که در انگلیس خبرساز شده است.

حرکت بیس‌بالی پدیده یونایتد با دستمال کاغذی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، میسون گرین‌وود پدیده جوان منچستریونایتد روز یکشنبه در جریان پیروزی 6-0 تیمش مقابل ترنمر در جام حذفی انگلیس آخرین گل یونایتد را در دقیقه 56 بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. او در حالیکه به سمت کناره زمین آمده بود تا به خاطر گل خود خوشحالی کند با پرتاب یک حلقه دستمال کاغذی از سوی تماشاچی‌های ترنمر روبرو شد. اما واکنش جالب گرین‌وود در این صحنه در انگلیس خبرساز شده است.

 

1473451

 

گرین‌وود که از پرتاب دستمال کاغذی به سمت خود خنده‌اش گرفته بود آن را برداشته، جمع کرده و برای تماشاچی‌های ترنمر که در ورزشگاه خانگی‌شان حاضر بودند انداخت.

 

1473450

 

در جریان بازی یونایتد یک سر و گردن بالاتر از حریف دسته‌پایینی خود نشان داد و موفق شد با گلزنی‌های مگوایر، دیوگو دالوت، جسی لینگارد، فیل جونز و آنتونی مارسیال از حریف جلو بیفتد تا اینکه در دقیقه 56 میسون گرین‌وود پدیده جوان شیاطین سرخ پشت ضربه پنالتی ایستاد تا آخرین گل تیمش در این بازی را به ثمر برساند.

 

1473453

 

گرین‌وود که از گلزنی خود خیلی خوشحال بود به سمت تماشاچی‌های حریف رفت تا شروع به خوشحالی کند. در این لحظه بود که یک حلقه دستمال کاغذی از روی سکوها به سوی او پرتاب شد. گرین‌وود مثل یک بازیکن بیس‌بال دستمال را در هوا با یک دست گرفت و درحالیکه لبخند می‌زد آن را به سکوها برگرداند.

 

گرین‌وود در فصل جاری در سی بازی برای یونایتد به میدان رفته و موفق شده 10 گل به ثمر برساند. او به این ترتیب رکورد جوان‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه که توانسته به رکورد 10 گل زده دست بیابد را شکسته است.

دیدگاه‌ها