کد خبر : 1664890 | 08 بهمن 1398 ساعت 11:41 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان نفت: امیدوارم اسکوچیچ بماند

کاپیتان تیم نفت می‌گوید بازیکنان نفت پس از شنیدن خبر استعفای اسکوچیچ، بهت زده شدند و امیدوار است که این مربی کروات در آبادان بماند.

کاپیتان نفت: امیدوارم اسکوچیچ بماند

به گزارش ورزش سه، مسلم مجدمی کاپیتان تیم صنعت نفت در گفت و گو با خبرنگار ما درباره وضعیت تیمشان در دیدار با نفت مسجدسلیمان گفت: باید واقعیت را قبول داشته باشیم، مثل همیشه نبودیم و عملکردمان واقعا ضعیف بود. گل اول را بد موقع خوردیم، در دقایق پایانی نیمه نخست بدترین زمانی است که یک تیم ممکن است گل بخورد. اگر بازی بدون گل در نیمه نخست تمام می‌شد، داستان فرق داشت اما به هرحال تیم نفت مسجدسلیمان خوب بازی کرد، به آنها تبریک می‌گویم و برای این تیم استان آرزوی موفقیت دارم.


وی درباره خداحافظی دراگان اسکوچیچ نیز افزود: پس از بازی و زمانیکه به رختکن رفتیم، او صحبت‌هایی کرد که همه ما بهت‌زده شدیم. او بسیار ناراحت بود و به سختی صحبت‌ها را انجام می‌داد. آقای اسکوچیچ دلیل رفتنش را مسائل مختلف از جمله خانواده‌اش و ... بیان کرد که من واقعا در جریان زندگی او نیستم اما امیدوارم اگر امکانی باشد، وی در کنار ما باقی بماند.


مجدمی افزود: ما به شناخت خوبی از هم دست یافته‌ایم و قطعا در ادامه لیگ می‌توانستیم قدرتمندتر شویم. ما باختیم و همچنان در رده چهارم جدول هستیم و خدارا شکر می کنم که نتایج نیم‌فصل اول ما عالی بود. به هرحال روز شنبه بازی سختی در آبادان داریم، دو بازی قبل در این فصل لیگ برتر و جام حذفی را به آنها باختیم و اکنون وقت انتقام است. هواداران آبادانی که ورزشگاه را پر می‌کنند، ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم تنها برای دلخوشی آنها و مردم آبادان و خوزستان بجنگیم و از جان مایه بگذاریم.

دیدگاه‌ها