کد خبر : 1665047 | 08 بهمن 1398 ساعت 21:19 | 129.8K بازدید | 0 دیدگاه

یک سر و گردن از الریان بهتر بودیم

مجیدی: مهدی نه، به او بگویید نیمار

سرمربی استقلال می گوید توقع پیروزی 5 گله برابر الریان را نداشت.

مجیدی: مهدی نه، به او بگویید نیمار

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی در مورد اینکه آیا توقع پیروزی 5 گله را داشت یا نه هم گفت: اول بگویم الریان تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی دارد و همیشه از این تیم در آسیا به عنوان یک تیم بزرگ نام می برند. حقیقتا فکر نمی کردیم این نتیجه را بدست بیاوریم، در این چند وقته مشکلات زیادی داشتیم که فقط من و بازیکنان از آن خبر داریم. تنها جمله ای که می توانم بگویم می توانم به احترام بازیکنانم بایستم و از آنها بابت این بازی زیبا تشکر کنم.

 

او در مورد نمایش فوق العاده مهدی قائدی گفت: ما مهدی نداریم، ما نیمار داریم.

 

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا استقلال تیم بهتری است یا الریان هم گفت: نتیجه بازی نشان می دهد که کدام تیم بهتر بود. بچه های ما بدون اشتباه بودند. نمی خواهم به کسی به عنوان بهترین بازیکن اشاره کنم و همه عالی بودند. با احترام به تیم الریان ما یک سر و گردن از آنها بهتر بودیم.

 

مجیدی در باره مهار خوب یاسین براهیمی ستاره الریان گفت: یکی از برنامه ها مهار این بازیکن بود. اجازه دادیم بیرون محوطه توپ بگیرد که خطری دروازه ما را تهدید نکند. اگر 90 دقیقه بازی را ببینید یک توپ در محوطه جریمه نصیبش نشد.

 

او در مورد تیم های هم گروه استقلال می گوید: من هنوز نمی دانم چه تیم هایی در گروه مان هستند. فرقی نمی کند، استقلال همیشه استقلال است. از فردا تمرکزمان را می گذاریم روی بازی های لیگ برتر.

 

مجیدی در پاسخ به این سوال که آیا به قهرمانی در آسیا فکر می کند یا نه هم گفت: استقلال تیم بزرگی است و دو بار قهرمان آسیا شده است. بازیکنان من رویاهای بزرگ دارند و بهترین نتایج را بدست می آورند به شرطی که امکانات لازم برای تیم فراهم باشد.

دیدگاه‌ها