کد خبر : 1665142 | 09 بهمن 1398 ساعت 13:20 | 29.5K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال جدایی کاپیتان PSG از پارک دو پرنس

مدیر برنامه‌های تیاگو سیلوا کاپیتان PSG می‌گوید احتمال خروج او از این تیم وجود دارد چرا که هیچ مذاکره‌ای برای تمدید قرارداد مدافع برزیلی بین دو طرف انجام نشده است.

احتمال جدایی کاپیتان PSG از پارک دو پرنس

به گزارش "ورزش سه"، مدیر برنامه‌های تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی و کاپیتان پاری سن ژرمن می‌گوید با توجه به شرایط فعلی او احتمالا در تابستان آتی به عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک خواهد کرد. به گفته مدیر برنامه‌های سیلوا علت این است که PSG تا کنون از شروع مذاکرات با او برای تمدید قرارداد خودداری کرده است.

 

سیلوا که از سال 2012 در پاری سن ژرمن بازی می‌کند در فصل گذشته هم یکی از مهره‌های کلیدی توماس توخل سرمربی این تیم بوده و از 21 بازی PSG در لوشامپیونا تا این لحظه در 19 بازی به عنوان بازیکن فیکس در میدان حضور داشته. او در کل فصل در همه رقابتها 26 بازی برای تیم فرانسوی انجام داده است.

 

1473826

 

پائولو تونیتو، ایجنت تیاگو سیلوا میگوید با وجود اینکه مدافع 35ساله برزیلی دوست دارد در PSG بماند ولی با توجه به عدم مذاکره باشگاه با او برای تمدید قرارداد، سیلوا به احتمال زیاد در تابستان پیش رو پارک دو پرنس را ترک خواهد کرد.

 

مدیر برنامه‌های سیلوا به رسانه برزیلی گلوبواسپورته گفت:" در حال حاضر هیچ مذاکره‌ای بین سیلوا و PSG در جریان نیست. او پیشنهادهایی از باشگاه‌های دیگر دریافت کرده ولی من راجع به باشگاه‌های دیگر صحبت نمی‌کنم چون اولویت تیاگو ماندن در PSG است".

 

ایجنت مدافع برزیلی در ادامه گفت:" فوتبال خیلی دینامیک است ولی در حال حاضر اولویت اول او ماندگار شدن در پاری سن ژرمن است. ما منتظر PSG خواهیم ماند. ولی اگر آنها به ما پیشنهادی ندهند شکی نیست که ما در آن صورت به پیشنهادهای دیگر گوش خواهیم کرد".

 

دیدگاه‌ها