کد خبر : 1665144 | 09 بهمن 1398 ساعت 12:58 | 55.8K بازدید | 0 دیدگاه

آگیری: گل سوم استقلال کار ما را تمام کرد

سرمربی الریان می‌گوید تا چند روز قبل تیمش برای قهرمانی در لیگ قطر می‌جنگیده اما اکنون و در سه بازی اخیر ۱۳ گل خورده است.

آگیری: گل سوم استقلال کار ما را تمام کرد

به گزارش ورزش سه، آگیری سرمربی اروگوئه‌ای تیم الریان قطر که این روزها تیمش دچار بحران شده، پس از باخت ۵ بر صفر برابر تیم استقلال و حذف از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با چهره‌ای درهم رفته و مغموم درباره این دیدار به خبرنگاران گفت: صحبت کردن درباره دیداری که در آن با ۵ گل شکست خوردید، سخت است. در نیمه اول خوب بازی کردیم اما متاسفانه ۲ گل خوردیم. وقتی به رختکن رفتیم به بازیکنان گفتم که شما می‌توانید به بازی برگردید تنها اگر خودتان را باور داشته باشید و به توانایی‌های خود ایمان داشته باشید اما متاسفانه در ابتدای نیمه دوم گل سوم را خیلی بد دریافت کردیم، این بدترین زمان بود و بازگشت به بازی برای ما سخت‌تر شد.

 

وی افزود: من به اشتباهات مدافعان نگاه نمی‌کنم بلکه عملکرد کل تیم را می‌بینم. اینکه در سه بازی اخیر ۱۳ گل بخوریم تنها مدافعین مقصر نیستند بلکه تمام تیم بد عمل کرده و نباید تنها به خط دفاعی و دروازه‌بان ایراد بگیریم. فوتبال واقعا عجیب و غریب است، ما تا چند روز قبل برای قهرمانی می‌جنگیدیم اما در سه بازی اخیر وضعیت برعکس شده است. پیش از بازی‌های اخیر الریان بهترین دفاع لیگ قطر را داشت اما اکنون وضعیت اینگونه شده است.

 

وی در انتها نیز صحبت‌هایی را این‌چنین پایان داد:  تیم باید برای قهرمانی در لیگ ستارگان بجنگند، ما باید به روزهای اوج برگردیم. در این دیدار مهاجم نوک نداشتیم تا فرصت‌هایمان را به گل تبدیل کند. الریان تیم بزرگی است و به شرایط پرفشار عادت دارد. از این شکست بد، ترسی ندارم چون ۳ هفته قبل الریان بهترین شرایط را داشت و باید با تلاش به آن روزها برگردیم.

 

1473835

دیدگاه‌ها