کد خبر : 1665155 | 09 بهمن 1398 ساعت 13:58 | 70.9K بازدید | 0 دیدگاه

باخت با افتخار السیلیه در شب تحقیر الریان؛

تیتر یک روزنامه های قطری: افتضاح بزرگ!

روزنامه های قطری تیتر یک خود را به دو شکست مقابل استقلال و شهرخودرو اختصاص داده‌اند و واکنش های نسبتا مشابهی داشته‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی استقلال برابر الریان یکی از بهترین پیروزی های ایرانی ها در قطر بود. شاگردان فرهاد مجیدی در دوحه تیم پرمهره الریان را شکست دادند و چند کیلومتر آن طرف تر نیز تیم شهرخودرو در ضربات پنالتی از سد السیلیه گذشت. این نتایج، واکنش های مختلفی را در بین فوتبال دوستان قطری به همراه داشت و همچنین چند ساعت بعد، بیشتر روزنامه های ورزشی نیز تیتر یک خود را به این دو بازی اختصاص دادند.

 

 

 

1473861

 

* روزنامه الوطن الریاضی با تصویری از بازی استقلال و الریان، به شکست پنج گله و خداحافظی الریان از لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و همچنین با تیتری کوچک به دیدار السیلیه واکنش نشان داد و نوشت: السیلیه با افتخار حذف شد!

 

 

 

1473858

 

* روزنامه العرب الریاضی با تصویری از شادی گل بازیکنان استقلال و اسکوربوردی که نتیجه 5-0 را نشان می‌دهد، این شکست الریان را «افتضاح بزرگ» قلمداد کرد و تندترین واکنش را به همراه داشت.

 

 

 

1473859

 

* الشرق الریاضی نیز تیتر یک خود را به بازی الریان اختصاص داد و همچنین به مقایسه دو شکست تیم های قطری پرداخت و باخت تیم السیلیه به شهرخودرو را مثل روزنامه الوطن «با افتخار» توصیف کرد.

 

 

 

1473857

 

* استاد الدوحه روزنامه معروف کشور قطر در ستون سمت راست خود مصاحبه مربیان و بازیکنان را منتشر کرد  و از تیتر «تلاش و شکست» استفاده کرد.

 

 

 

1473860

 

در این بین الرایه الریاضیه تنها روزنامه ای بود که تیتر یکش به موضوع دیگری اختصاص داشت.

دیدگاه‌ها