کد خبر : 1665194 | 09 بهمن 1398 ساعت 18:45 | 35.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

بارسا و فیلم تکراری شکست های نقل و انتقالاتی

ناکامی در جذب رودریگو موره نو جدیدترین شکست تیم مدیریتی بارسا در نقل و انتقالات است.

بارسا و فیلم تکراری شکست های نقل و انتقالاتی

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، مذاکرات بارسلونا با والنسیا برای جذب رودریگو موره نو شب گذشته به بن بست رسید و رسانه ها خبر از منتفی شدن این انتقال دادند. مذاکرات طی سه روز صورت گرفت و رسانه ها از جزئیات آن نیز اطلاع پیدا می کردند، با این حال رودریگو به نظر می رسد که در والنسیا ماندنی خواهد شد.

در بحبوحه مذاکرات دو باشگاه، خبر علاقه بارسا به جذب برونو فرناندس از اسپورتینگ لیسبون هم شنیده شد اما این ستاره پرتغالی امروز به منچستر رفته تا با یونایتد قرارداد امضا کند.

 

 

1473908

 

 

علاقه مفرط جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا برای عمومی شدن روند مذاکره با بازیکنان مدنظر باشگاه، برای بسیاری عجیب جلوه می کند و به نظر می رسد که در حال مشاهده یک فیلم تکراری هستیم.

تابستان گذشته نزدیک به دو ماه رسانه ها خبر از انتقال نیمار به بارسا می دادند. سه دور مذاکره مستقیم سران بارسا و پی اس جی از سوی رسانه های نزدیک به باشگاه کاتالان با جزئیات تحت پوشش قرار گرفت اما در نهایت ستاره برزیلی در پاریس ماندنی شد.

 

 

1430074

 

 

تابستان 2017 در مورد مارکو وراتی اتفاقی مشابه رخ داد اما ستاره ایتالیایی هم در پی اس جی ماند.

سه هفته پیش مذاکره بارسا با ژاوی برای جانشینی والورده هم خیلی زود لو رفت و رسانه های کاتالونیا هواداران بارسا را از جزئیات این مذاکره آگاه می کردند با این حال ژاوی نیز پاسخ منفی داد و در السد ماند.

تابستان 2018 گفته می شد بارسا گریزمان را قطعا جذب خواهد کرد اما ستاره فرانسوی با اتلتیکو تمدید کرد و در نهایت تابستان امسال با یک سال تاخیر پیراهن بارسا را به تن کرد.

شکست های نقل و انتقالاتی متوالی جوزپ بارتومئو و باشگاه بارسلونا مثل یک فیلم تکراری برای هواداران آزاردهنده شده و نارضایتی از این کادر مدیریتی را به دنبال داشته است.

 

دیدگاه‌ها