کد خبر : 1665159 | 09 بهمن 1398 ساعت 14:37 | 37.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

ترفند سوپرایجنت پرتغالی برای انتقال برونو به منچستر

برونو فرناندس ستاره پرتغالی در آستانه انتقال به منچستریونایتد قرار دارد و این را مدیون ژرژ مندس ایجنت مشهور است.

ترفند سوپرایجنت پرتغالی برای انتقال برونو به منچستر

به گزارش"ورزش سه"، ستاره اسپورتینگ لیسبون در حال پرواز به سمت منچستر و حضور در تست های پزشکی شیاطین سرخ است و دیگر باید انتقال او را تمام شده دانست. تا روز گذشته مشخص نبود که او در نهایت راهی یونایتد خواهد شد یا خیر ولی انتشار یک خبر عجیب معادلات را تغییر داد.

عصر روز گذشته بود که رسانه ها خبر از تمایل بارسا برای جذب برونو فرناندس و قرض دادن او به والنسیا تا 2021 دادند. خبر حکایت از این داشت که بارسا قصد دارد برونو را قرضی جذب کند و رضایت اسپورتینگ برای انتقال قرضی او به والنسیا را نیز بگیرد تا مسیر برای جذب رودریگو موره نو هموار شود. خبری عجیب که باورش دشوار بود.

 

 

1473825

 

 

ساعاتی پس از انتشار این خبر، منچستریونایتد واکنش نشان داد. سران یونایتد که از ابتدای زمستان به دنبال جذب برونو بودند، رقم پیشنهادی خود را تا 55 میلیون یورو به علاوه 25 میلیون یورو بندهای متغیر افزایش دادند تا رضایت باشگاه پرتغالی جلب شود.

گفته می شود نقش اصلی در انتشار این خبر را ژرژ مندس داشت. سوپرایجنت پرتغالی که نقش مشاور مالک والنسیا در انتقال رودریگو موره نو به بارسا را داشت، با انتشار این خبر توانست سران یونایتد را به تکاپو وادار کند و در نهایت موکلش را به منچستر بفرستد.

مندس که مدیر برنامه های کریس رونالدو نیز محسوب می شود، در یک دهه اخیر، نقش مهمی در انتقال ستاره های پرتغالی به باشگاه های معتبر دنیا داشته است.

 

 

1431163

 

دیدگاه‌ها