کد خبر : 1665202 | 09 بهمن 1398 ساعت 19:28 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

گرت بیل- تاتنهام؛ در این فرصت کوتاه شدنی است؟

دو باشگاه تاتنهام و رئال مادرید برای بازگشت احتمالی گرت بیل به لیگ برتر وارد مذاکره شده اند.

گرت بیل- تاتنهام؛ در این فرصت کوتاه شدنی است؟

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل در فصل جاری در ترکیب رئال مادرید نمایش چندان قابل قبولی نداشته و در بسیاری از بازی ها به دلیل مصدومیت غایب بوده است. نشریه دیلی میل مدعی شد ممکن است مهم ترین سورپرایز روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات، بازگشت این ستاره 30 ساله و ولزی به تاتنهام باشد.

 

اسپرز به شدت به دنبال تقویت ترکیب خود در بخش هجومی است و با توجه به عدم محبوبیت گرت بیل نزد هواداران حاضر در برنابئو و البته زین الدین زیدان، کهکشانی ها مشکلی با جدایی او ندارند. اما گرت بیل در صورت تمایل به جدایی، باید حاضر به کاهش دستمزد هنگفت 600 هزار پوندی اش در هفته باشد و تاتنهام توانایی پرداخت چنین رقمی را برای خرید او ندارد.

 

1473915

 

البته رئال مادرید اگرچه با فروش گرت بیل از سر پرداخت دستمزد بالای او خلاص خواهد شد، اما حاضر نیست او را به صورت رایگان به تاتنهام واگذار کند و باشگاه انگلیسی مجبور به پرداخت مبلغی نیز به رئال مادرید خواهد بود. با توجه به 48 ساعت فرصت تا پایان بازار نقل و انتقالات زمستان، طرفین در صورت تمایل باید به روند مذاکرات سرعت ببخشند.

 

گرت بیل 30 ساله در تابستان 2013 با 85 میلیون پوند هزینه از اسپرز راهی برنابئو شد، علاقه ای به انتقال قرضی ندارد. هفته گذشته جاناتان بارنت، مدیر برنامه او در این باره گفت: "گرت بیل یکی از بهترین بازیکنان جهان است، چرا یکی از بهترین بازیکنان باید به صورت قرضی به تیمی برود؟ این مسخره است."

دیدگاه‌ها