کد خبر : 1665217 | 09 بهمن 1398 ساعت 20:28 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

کیکه ستین: بارسلونا بدون خرید مهاجم نیز مدعی است

کیکه ستین، سرمربی بارسلونا مدعی شد تیمش بدون جذب مهاجم نیز شرایط خوبی دارد.

کیکه ستین: بارسلونا بدون خرید مهاجم نیز مدعی است

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه تا دیروز به نظر می رسید انتقال رودریگو به نوکمپ قطعی باشد، اما به یکباره این انتقال برهم خورد و از دیشب نام های فراوانی برای تقویت خط حمله بارسلونا مطرح شده است. کیکه ستین در نشست خبری پیش از دیدار کوپا دل ری مقابل لگانس، در مورد این موضوع و شرایط تیمش صحبت کرد.

 

دیدار مقابل لگانس: "کنترل بازی بسیار مهم است و برنامه ما رسیدن به این هدف خواهد بود. باید تلاش کنیم در زمان زیادی از بازی ابتکار عمل را در دست گرفته، باید گزینه هایی را که حریف در اختیار دارد کنترل کنیم و آنها را به حداقل برسانیم. این دیدار آسان نخواهد بود و لگانس چیز زیادی برای از دست دادن ندارد، پس یک مسابقه مهم در انتظار بارسلونا است.

 

شکست دردناکی مقابل والنسیا رقم خورد و در کل همه شکست ها دردناک خواهد بود. اما حتی اگر برنده هم بشویم همیشه باید پیشرفت کنیم. ما از نظر روحی در شرایط پایداری قرار داریم. این امکان وجود دارد که تغییراتی در ترکیب صورت بگیرد، اما من سرنخ به رقبا نمی دهم و هنوز خودم هم تصمیم نگرفته ام."

 

1473953

 

ناراحتی بازیکنان بارسلونا از انتقاد بعد از بازی با والنسیا: "فکر می کنم شما به وضوح آنچه را که گفتم درک می کنید. ما شش جلسه تمرین داشتیم و مواردی وجود دارد که دیدن آن در زمین برای ما غیرممکن است. ما سعی می کنیم ارتباط خوبی داشته باشیم، اما گاهی اوقات دستیابی به آن و درک انسان ها آسان نیست. جوزپ بارتومئو به من اعتماد به نفس زیادی داده و به من اطمینان داد از فرصت لازم برای تطبیق یافتن با شرایط حضور در  باشگاهی مثل بارسلونا برخوردار خواهم بود.

 

احتمال جذب مهاجم جدید: "من از در اختیار داشتن ترکیب فعلی بارسلونا خوشحالم. البته انکار نمی کنم که ورود یک مهاجم جدید خوشایند است، اما من همیشه روی آنچه که دارم حساب کرده و از آنچه پیش روست استقبال می کنم. من همیشه عادت کرده ام با آنچه در اختیار دارم کار کنم.

 

اگر بازیکن جدید راهی بارسلونا شد مورد استقبال قرار می گیرد، اما تیم ما همین حالا نیز آماده رقابت در همه جام ها است. من قصد ندارم به این موارد پرداخته یا در مورد آنها صحبت نکنم، زیرا این موارد مربوط به داخل باشگاه هستند و من فردی نیستم که در این باره اظهار نظر کنم."

دیدگاه‌ها