کد خبر : 1665227 | 09 بهمن 1398 ساعت 22:17 | 36K بازدید | 0 دیدگاه

نوری: قربانی ضربه‌ای زد که از حال رفتم!

هافبک ماشین‌سازی درباره دیدار با سپاهان و مصدومیتی که برای او به وجود آمده، توضیحاتی ارائه داد.

نوری: قربانی ضربه‌ای زد که از حال رفتم!

به گزارش "ورزش سه"، میلاد نوری درباره تساوی مقابل سپاهان اظهار کرد: بازی خوبی انجام دادیم و حیف شد که برنده نشدیم چون موقعیت‌های ما به مراتب خطرناک‌تر از سپاهان بود و اگر کمی خوش‌شانس بودیم، با برد زمین را ترک می‌کردیم. البته از این نتیجه هم ناراضی نیستیم، اما حق ما سه امتیاز بود.

 

او درمورد مصدومیت و خروج‌اش از زمین در دیدار با سپاهان گفت: در نیمه اول دو، سه برخورد شدید بخاطر گرفتن توپ در میانه زمین داشتم ولی در اوایل نیمه دوم وقتی برای زدن ضربه سر به هوا بلند شدم، علی قربانی از پشت ضربه‌ای به کمرم وارد کرد که خیلی شدت داشت و همان اول که به زمین افتادم، چند لحظه از حال رفتم. بعد از آن هم پزشک تیم گفت که بهتر است ادامه ندهم.

هافبک سابق استقلال و حال حاضر ماشین‌سازی اضافه کرد: در دو، سه روز گذشته بیشتر تمرین اختصاصی زیر نظر کادر فنی انجام دادم و به طور جدی در تمرینات گروهی نبودم؛ وضعیتم برای بازی کردن مقابل شهرخودرو فردا مشخص می‌شود که امیدوار هستم به این مسابقه برسم و به ماشین‌سازی کمک کنم تا در این بازی هم امتیاز بگیریم.

 

نوری درخصوص دیدار پیش روی تیمش برابر شهرخودرو ابراز کرد: ما از هر نظر آماده این بازی هستیم. تمرینات خوبی زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشتیم و همه بازیکنان ماشین‌سازی انگیزه زیادی برای گرفتن امتیاز و حتی برد مقابل شهرخودرو دارند و این توان را در خود می‌بینند؛ البته می‌دانیم شهرخودرو بخاطر موفقیت در آسیا روحیه خوبی دارد، اما از طرف دیگر آنها خسته هستند و ما باید از این مسئله استفاده کنیم و دست پُر از مشهد برگردیم.

دیدگاه‌ها