کد خبر : 1665228 | 09 بهمن 1398 ساعت 22:25 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

قلی‌زاده بدون کاوه بازی می‌کند!

یکی از سه بازیکن ایرانی شارلروا در ترکیب این تیم برابر کلوب بروژ حضور دارند.

به گزارش "ورزش سه"، در تنها دیدار معوقه از هفته پنجم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم شارلروا که علی قلی‌زاده، کاوه رضایی و یونس دلفی در آن عضویت دارند، از ساعت ۲۳ امشب در استاد دو پایس مقابل تیم صدرنشین کلوب بروژ قرار می‌گیرد.

 

علی قلی‌زاده که در این فصل ۱۵ بازی برای شارلروا انجام داده و در دیدار اخیرشان مقابل یوپن نیز توانست پاس گل بدهد، امشب هم در ترکیب تیمش برابر کلوب بروژ حضور دارد و امیدوار است آمار گل‌ها و پاس گل‌های خود را بهبود ببخشد.

اما کاوه رضایی با وجود اینکه در ۱۲ هفته گذشته ژوپیر لیگ حضور ثابت در ترکیب شارلروا داشته و در این فصل موفق به زدن ۸ گل شده، به دلیل وجود بندی در قراردادش مبنی بر عدم بازی مقابل کلوب بروژ که از آن تیم قرضی راهی شارلروا شده، امشب در لیست تیمش قرار نگرفته است تا قلی‌زاده برخلاف هفته‌های قبل این بار بدون کاوه به میدان برود.

 

 

یونس دلفی، دیگر مهاجم ایرانی شارلروا نیز که در این فصل هنوز فرصت بازی برای این تیم را به دست نیاورده، امشب هم بخاطر آسیب دیدگی از ناحیه زانو در فهرست دیدار با کلوب بروژ دیده نمی‌شود.

 

تیم شارلروا با کسب ۱۱ پیروزی، ۷ مساوی و ۳ شکست در این فصل ۴۰ امتیازی است و در رده پنجم جدول ژوپیر لیگ بلژیک حضور دارد که برتری مقابل کلوب بروژ می‌تواند موجب صعود یک پله‌ای آنها شود.

دیدگاه‌ها