کد خبر : 1665230 | 09 بهمن 1398 ساعت 22:44 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

لروی سانه از انتقال به بایرن مونیخ منصرف شد؟

آینده لروی سانه، ستاره آلمانی و 22 ساله منچسترسیتی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

لروی سانه از انتقال به بایرن مونیخ منصرف شد؟

به گزارش "ورزش سه"، شاید اگر آن مصدومیت نابهنگام در دیدار جام خیریه مقابل لیورپول برای لروی سانه پیش نمی آمد، این وینگر جوان و آلمانی حالا بازیکن بایرن مونیخ بوده و از منچسترسیتی جدا شده بود، اما حالا انتقال او به بوندسلیگا در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

1473699

 

بر اساس گزارش نشریه بیلد، لروی سانه که از ابتدای فصل از میادین دور بوده و دیروز بعد از شش ماه برای اولین بار در تمرینات سیتی حاضر شده، حالا در مورد آینده تردید دارد. بایرن مونیخ در فصل نقل و انتقالات زمستانی نیز برای خرید او اقدام نکرد و این برای لروی سانه به منزله تردید باشگاه آلمانی در مورد توانایی های او بوده است.

 

همچنین لروی سانه اخیرا مدیر برنامه اش را تغییر داده و این اتفاق به مذاق بایرن مونیخ خوش نیامده است. کارل هاینس رومینیگه معتقد است بایرن تا امروز بخش زیادی از مذاکرات را پیش برده و حالا با حضور یک مدیر برنامه جدید، باید همه چیز از نو آغاز شود. پپ گواردیولا بارها مدعی شد علاقمند به ماندن لروی سانه در منچسترسیتی است و آینده تنها به نظر خود این بازیکن بستگی دارد. کارل هاینس رومینیگه دیروز در مصاحبه ای مدعی شد بایرن مونیخ خواهان خرید لروی سانه است، اما ترجیح می دهد در محیطی دوستانه با سیتی وارد مذاکره شود و حالا اصلا مشخص نیست خود لروی سانه حاضر است به چنین انتقالی رضایت دهد یا خیر.

دیدگاه‌ها