کد خبر : 1665249 | 10 بهمن 1398 ساعت 01:14 | 51.5K بازدید | 0 دیدگاه

سیتی 0-1 یونایتد: صعود دشوار آبی ها به فینال

منچسترسیتی در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه مقابل منچستریونایتد 1-0 شکست خورد اما با برتری 3-2 در مجموع دو دیدار، راهی دیدار فینال شد.

سیتی 0-1 یونایتد: صعود دشوار آبی ها به فینال

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا که در دیدار رفت در الدترافورد با نتیجه 3-1 رقیب همشهری را شکست داده بودند، در دیدار امشب هم برتر از شیاطین سرخ بودند اما در نهایت با تک گل نمانیا ماتیچ شکست خوردند اما همین نتیجه هم برای صعود آنها به دیدار فینال، جایی که باید با استون ویلا روبرو شوند، کافی بود.

سیتی بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی تلاش کرد تا با زدن گل، عملا کار حریف را تمام کرد. در دقیقه 7 بود که این تیم تا آستانه زدن گل اول پیش رفت اما دخیا که ابتدا ضربه سر سرخیو آگوئرو را برگشت داده بود، سپس با پا ضربه محرز را دور کرد تا دروازه منچستریونایتد بسته بماند.

برتری سیتی ادامه پیدا کرد و در دقیقه 17، بار دیگر آگوئرو صاحب موقعیت شد اما ضربه او از زاویه ای نه چندان مساعد را دخیا راهی کرنر کرد.

در ادامه باز هم این بازیکنان سیتی بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما دفاع فشرده بازیکنان یونایتد، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. از سوی دیگر بازیکنان یونایتد به دنبال زدن گل روی ضدحملات بودند و سرانجام در دقیقه 35 توانستند به گل برسند.

روی یک ضربه آزاد از سمت چپ زمین بود که ارسال فِرِد را مدافعان سیتی به طور ناقص دفع کردند و توپ دوم را نمانیا ماتیچ با یک ضربه دیدنی، تبدیل به گل کرد.

 

1474011

 

بعد از این گل بار دیگر بازیکنان سیتی بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 42 توانستند توسط استرلینگ به گل برسند اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت. در آخرین ثانیه های این نیمه چیزی نمانده بود که تیم میزبان روی اشتباه ویکتور لیندلوف به گل تساوی برسد اما باز هم دخیا با یک خروج به موقع، دروازه تیمش را نجات داد و نیمه اول با همان یک گل به سود منچستریونایتد به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.  اما پس از آن بار دیگر سیتی بازی را در دست گرفت و در دقیقه 58، استرلینگ بار دیگر صاحب موقعیت شد اما در حالی که دخیا را پشت سر گذاشت، نتوانست از این فرصت استفاده کند.

هرچه به دقایق پایانی بازی نزدیک می شدیم، فشار حملات سیتی بیشتر می شد اما دفاع جانانه بازیکنان منچستریونایتد، مانع از باز شدن دروازه این تیم می شد.

 

1474013

 

در دقیقه 76، نمانیا ماتیچ که یک کارت زرد داشت، برای جلوگیری از یک ضدحمله خطرناک سیتی، روی گوندوگان مرتکب خطا شد و داور با دادن کارت زرد دوم او را از زمین اخراج کرد.

سیتی از این برتری نفری استفاده کرد و بر شدت حملاتش افزود و در دقیقه 84 به گل رسید اما این بار هم آگوئرو در آفساید بود و گل پذیرفته نشد.

در اخرین دقایق بازی منچستریونایتد بود که برای زدن گل پیش کشید و حتی صاحب یک ضربه آزاد در موقعیت خطرناک شد اما فرد نتوانست از این موقعیت استفاده کند و در نهایت بازی با همان یک گل به پایان رسید تا سیتی حریف استون ویلا در دیدار نهایی شود.

دیدگاه‌ها