کد خبر : 1665255 | 10 بهمن 1398 ساعت 02:20 | 37.4K بازدید | 0 دیدگاه

پس از برتری پرگل برابر ساراگوسا

زیدان: 4 گل زدیم ولی می گویند ضعف گلزنی داریم

زین الدین زیدان پس از برتری بر ساراگوسا به تمجید ویژه از عملکرد بازیکنانش پرداخت و پاسخ منتقدان را داد.

زیدان: 4 گل زدیم ولی می گویند ضعف گلزنی داریم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در زمین ساراگوسا این تیم را با 4 گل شکست داد و توانست راهی یک چهارم نهایی کوپا دل ری شود. وینیسیوس، لوکاس واسکز، واران و کریم بنزما گل های رئال را به ثمر رساندند.

 

 

1474014

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« از ابتدا تا انتها با جدیت بازی کردیم. چه در حمله و چه در دفاع برابر تیمی باکیفیت مثل ساراگوسا عملکردمان خوب بود. در دقایق پایانی البته ساراگوسا حملاتی جدی روی دروازه ما داشت و گاهی ما روی دروازه این تیم بودیم و گاهی برعکس. اتفاق خوبی نبود ولی از تمرکز و جدیت تیم در تمام طول مسابقه راضی هستم.»

 

چهار گل از چهار گلزن متفاوت:« گلزنی فقط کار مهاجمان نیست. هر بازیکنی در رئال می تواند در حمله تفاوت ها را رقم بزند. برای بازیکنانم خوشحالم. به خصوص اینکه دروازه را بسته نگاه داشتیم و این اتفاق مثبتی است. در این فصل از ما انتقاد می شود که در گلزنی ضعف داریم اما امشب 4 گل زدیم. حالا شنبه یک بازی دشوار برابر اتلتکیو خواهیم داشت و باید بهترین نسخه خودمان را ارائه دهیم.»

 

 

1474016

 

 

20 بازی بدون شکست:« شرایط خوبی داریم و باید به همین روند ادامه دهیم. هر بازی یک آزمون برای ماست. امشب برابر میزبانی که بسیار با انگیزه بود، از لحاظ عملکرد دفاعی خوب بودیم. مساله اینجاست که حالا همه تیم به خوبی دفاع می کند و نه فقط مدافعان. نسبت به گذشته از این حیث بسیار پیشرفت کرده ایم.»

 

تونی کروس:« او یک الگو برای همه است و بسیار باکیفیت کار می کند اما امشب از تمام تیم راضی هستم. می توانستم کروس را تعویض کنم ولی ترجیح دادم در زمین بماند. برای او و دیگر بازیکنان خوشحالم.»

 

لوکاس:« او برای من بازیکن مهمی است و روی او حساب می کنم. لوکاس یک بازیکن سرحال و خوشحال است و وقتی نیاز است، تمام توانش را در میدان می گذارد. در نهایت اما هر کسی عقیده خودش را دارد و هواداران می توانند در مورد بازیکنان، نظر خودشان را بدهند. لوکاس محصول آکادمی باشگاه است و همیشه در زمین فداکاری می کند.»

 

بهترین تیم اسپانیا:« اینجا تیم های خوب زیادی هستند و ما هم از عملکردمان تا به اینجای فصل راضی هستیم. هنوز تا پایان فصل زمان زیادی باقی مانده و خوشحالم که نکات مثبت زیادی در تیم خودم می بینم. هنوز نه لالیگا را فتح کرده ایم و نه دو جام دیگر فصل را. باید تا آخرین روز تمرکزمان را حفظ کنیم.»

 

 

1474018

 

دیدگاه‌ها