کد خبر : 1665258 | 10 بهمن 1398 ساعت 02:23 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: حضور اریکسن؟ نمی خواستم به او فشار بیاورم

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر مدعی شد تیمش شایسته صعود به نیمه نهایی کوپا ایتالیا بوده است.

کونته: حضور اریکسن؟ نمی خواستم به او فشار بیاورم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب با کسب برتری 1-2 مقابل فیورنتینا موفق شد جواز صعود به مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا را کسب کند. کریستن اریکسن، خرید جدید و دانمارکی اینتر در اواسط نیمه دوم وارد میدان شد و آنتونیو کونته اذعان داشت چاره ای جز استفاده از او در ترکیب نداشته است.

 

1474017

 

آنتونیو کونته گفت: با توجه به شانس هایی که در این دیدار ایجاد کردیم، شایسته کسب این پیروزی بودیم. ما خوشحالیم که به مرحله نیمه نهایی راه یافته و با تیمی فوق العاده نظیر ناپولی بازی خواهیم کرد. ما می خواهیم در همه مسابقات جلو برویم تا تجربه کسب کرده و راه پیشرفت مان را ادامه دهیم. یک بار دیگر، ما شانس های زیادی برای تمام کردن کار رقیب ایجاد کردیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

 

حضور کریستن اریکسن در نیمه دوم؟ ما قصد نداشتیم خیلی زود از اریکسن استفاده کرده و به او فشا بیاوریم، زیرا او فقط دیروز را با ما تمرین کرده بود، اما امشب ماتیاس وسینو و نیکو بارلا تنها گزینه های موجود برای ما در خط میانی بودند. اریکسن شخصیت داشته و سطح کیفیت تیم را بالا می برد. امیدوارم بازیکنان زودتر به ترکیب بازگردند، زیرا ما واقعا در میانه میدان با محدودیت مواجه هستیم.

 

ما امروز از سیستمی با حضور یک ترکوارتیستا بهره بردیم تا با عدم حضور استفانو سنسی و مارسلو برزوویچ مقابله کنیم. اریکسن می تواند در چند پست مختلف بازی کند و خواهیم دید در آینده چه اتفاقی رخ خواهد. این سیستم نیز می تواند یک گزینه باشد، اما ما باید خیلی بیشتر روی آن کار کنیم. ما مجبور شدیم از این سه مهاجم در کنار هم استفاده کنیم، زیرا من دیروز از وجود مشکلاتی در خط میانی مطلع شدم."

 

 

 

 

دیدگاه‌ها