کد خبر : 1665266 | 10 بهمن 1398 ساعت 09:20 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیوستن سولسشر به مورینیو و کلوپ در پیروزی بر پپ

اوله گنار سولسشر با اینکه با وجود پیروزی تیمش مقابل منچسترسیتی به فینال جام اتحادیه راه نیافت ولی با شکست دادن تیم گواردیولا به رکوردی دست یافت که پیش از او تنها مورینیو و کلوپ به آن رسیده بودند.

پیوستن سولسشر به مورینیو و کلوپ در پیروزی بر پپ

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد با هدایت اوله گنار سولسشر دیروز در خانه حریف همشهری‌اش منچسترسیتی موفق شد در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه سیتیزن‌ها را 1-0 شکست دهد. با اینکه یونایتد در مجموع دو بازی این مرحله با نتیجه 3-2 شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند ولی سولسشر با این پیروزی مقابل پپ به رکوردی دست یافت که پیش از او تنها ژوزه مورینیو و یورگن کلوپ موفق شده بودند به آن برسند.

 

1474024

 

سولسشر با این پیروزی به سومین مربی‌ای تبدیل شد که در دوران مربی‌گری پپ گواردیولا موفق شده‌اند در دو بازی در خانه تیم او بر مربی اسپانیایی پیروز شوند. تنها دو نفری که پیش از سولسشر موفق به ثبت این رکورد شده بودند ژوزه مورینیو و یورگن کلوپ بوده‌اند.

 

سولسشر و یونایتد در ماه دسامبر موفق شدند در اتحاد سیتی را شکست دهند. در آن بازی شیاطین سرخ با گلهای مارکوس راشفورد و آنتونی مارسیال موفق شدند آبی‌های شهر منچستر را 2-1 شکست دهند.

 

با پیروزی دیروز یونایتد حالا برای اولین بار از نوامبر 1993 موفق شده در دو بازی پیاپی در خانه سیتی به پیروزی برسد.

 

دیدگاه‌ها