کد خبر : 1665270 | 10 بهمن 1398 ساعت 09:40 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

دی‌بروین: یونایتد مقابل ما حتی یک شانس هم نداشت

کوین دی‌بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی بعد از باخت 1-0 این تیم مقابل منچستریونایتد می‌گوید نمی‌تواند این باخت را هضم کند چرا که به زعم او یونایتد در این بازی حتی یک شانس هم نداشته است.

دی‌بروین: یونایتد مقابل ما حتی یک شانس هم نداشت

به گزارش "ورزش سه"، کوین دی‌بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی بعد از آنکه تیمش در بازی مقابل منچستریونایتد در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه با نتیجه 1-0 شکست خورد حتی با اینکه سیتیزن‌ها موفق شدند در مجموع دو بازی رفت و برگشت به فینال صعود کنند، در پایان بازی گفت این باخت مقابل حریف همشهری برایش غیر قابل هضم است چرا که یونایتد در این بازی به زعم او حتی یک شانس هم نداشته است.

 

1463712

 

در این دیدار دو گل رحیم استرلینگ و سرخیو آگوئرو برای سیتی به دلیل آفساید اعلام شدن از سوی داور مردود شد تا در نهایت یک شکست در دربی منچستر به نام سیتی ثبت شود.

 

دی بروین در پایان بازی گفت:" من واقعا نمی‌توانم باخت‌مان در این بازی را هضم کنم. معتقدم باید از این شکست درس بگیریم ولی با اینحال خوشحالم که توانستیم به فینال صعود کنیم".

 

ستاره بلژیکی منچسترسیتی در ادامه گفت:" به نظر من یونایتد امروز حتی یک شانس هم نداشت. ولی ما در حمله خیلی بی‌دقت بودیم و فرصتهای زیادی را خراب کردیم".

 

دیدگاه‌ها