کد خبر : 1665287 | 10 بهمن 1398 ساعت 11:15 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

تشدید اقدامات امنیتی برای محافظت از وودوارد

بعد از حمله گروهی از هواداران خشمگین منچستریونایتد به خانه اد وودوارد نایب‌رئیس این باشگاه، باشگاه یونایتد اقدامات امنیتی برای محافظت از منزل او را تشدید کرده است.

تشدید اقدامات امنیتی برای محافظت از وودوارد

به گزارش "ورزش سه"، اد وودوارد، نایب‌رئیس منچستریونایتد دیشب برای تماشای دیدار این تیم مقابل منچسترسیتی در نیمه‌نهایی جام اتحادیه در ورزشگاه اتحاد حضور داشت. این در حالی بود که خانه او اخیرا از سوی گروهی از هواداران خشمگین یونایتد مورد حمله قرار گرفته بود. البته وودوارد و خانواده‌اش در زمان حمله در خانه حضور نداشتند. بر اساس گزارش‌ها حالا باشگاه منچستریونایتد تمهیدات امنیتی برای محافظت از خانه او را افزایش داده است.

 

1474048

 

اد وودوارد با اینکه تنها 24 ساعت از حادثه حمله به منزل شخصی‌اش می‌گذشت با قیافه‌ای آرام در ورزشگاه اتحاد، خانه رقیب همشهری یونایتد، منچسترسیتی حاضر شد تا از نزدیک شاهد پیروزی 1-0 شیاطین سرخ و در عین حال راه نیافتن آنها به فینال جام اتحادیه باشد.

 

1474051

 

منابع نزدیک به منچستریونایتد به دیلی‌میل گفتند که اد وودوارد بعد از حادثه حمله به منزل شخصی‌اش کارهای همیشگی خود را طبق برنامه انجام داده و این ماجرا خللی در فعالیت‌های او بوجود نیاورده است.

 

1474049

 

اما دیلی‌میل در عین حال گزارش داد که باشگاه یونایتد هم در روزهایی که این تیم بازی دارد تمهیدات امنیتی برای محافظت از وودوارد در مقابل حمله‌های احتمالی را افزایش داده و هم در اطراف خانه او از اقدامات شدیدتر امنیتی استفاده کرده تا بار دیگر شاهد اتفاق‌های مشابه پرتاب وسایل آتش‌زا و شعله‌های آتش به سمت خانه او نباشد.

 

دیدگاه‌ها