کد خبر : 1665314 | 10 بهمن 1398 ساعت 16:58 | 36.3K بازدید | 0 دیدگاه

آگوئرو:

از رئال نمی ترسیم وگرنه باید در خانه بمانیم

سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی سیتی ترسی از مقابله با رئال مادرید در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ندارد.

 از رئال نمی ترسیم وگرنه باید در خانه بمانیم

به گزارش"ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در زمین خود با یک گل برابر یونایتد شکست خورد؛ با این حال توانست برای سومین سال متوالی راهی فینال جام اتحادیه شود. سیتی سومین تیم تاریخ انگلیس است که برای سه سال متوالی به فینال این رقابت ها راه می یابد.

 

 

1465172

 

 

سرخیو آگوئرو در پایان این بازی گفت:« به فینال رفتیم چرا که در اولدترافورد نمایش فوق العاده ای داشتیم و 1-3 پیروز شدیم. امشب شکست خوردیم اما تاثیری روی صعود ما نداشت. خوشحالم که بار دیگر به یک فینال دیگر رفتیم و این یک اتفاق مثبت برای باشگاه است. به شخصه نیز خوشحالم که همچنان بازیکن مهمی در باشگاه هستم و اینکه می توانم همچنان رکوردهای جدید برای سیتی به ثبت برسانم و جام های بیشتری کسب کنم ولی هنوز راه درازی باقیمانده و فعلا فاتح هیچ جامی نشده ایم.»

 

شاگردان گواردیولا کمتر از یک ماه دیگر در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باید به مصاف رئال که یکی از آماده ترین تیم های حال حاضر دنیاست بروند. آگوئرو در این رابطه گفت:« ببینید؛ رئال همیشه رئال است. آنها تیمی بسیار بزرگ با بازیکنانی باکیفیت هستند. شک ندارم که دو بازی بسیار دشوار را خواهیم داشت ولی به خودمان ایمان داریم. قطعا ایمان داریم که اگر اینطور نباشد، باید در خانه بمانیم و به میدان نرویم.»

 

 

1473049

دیدگاه‌ها