کد خبر : 1665332 | 10 بهمن 1398 ساعت 14:40 | 41.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش گلوبواسپورته:

سیتی و هایجک پدیده برزیلی مورد علاقه بارسا

در حالی که به نظر می رسید کار انتقال یان کوتو دفاع راست 17 ساله برزیلی به بارسا تمام شده باشد، منچسترسیتی پیشنهادی دو برابر بارسا به وی ارائه داد.

سیتی و هایجک پدیده برزیلی مورد علاقه بارسا

به گزارش "ورزش سه"، شنبه گذشته شبکه گلوبلواسپورته برزیل ادعا کرد که "یان کوتو"، مدافع هافبک 17 ساله کوریتیبا به بارسلونا پیوسته است. اینکه باشگاه اسپانیایی با هزینه ای 5 میلیون یورویی به علاوه 2.5 بندهای متغیر توانسته این بازیکن آینده دار را به خدمت بگیرد و او از تابستان به بارسلونا اضافه خواهد شد. در برزیل یان کوتو را با دنی آلوز بزرگ مقایسه می کنند.

 

 

1472316

 

 

بارسلونا اما واکنشی به این خبر نشان نداد تا مشخص شود که هنوز انتقال این بازیکن رسمی نیست. امروز گلوبو اسپورته ادعا کرد که منچسترسیتی با دو برابر کردن رقم پیشنهادی برای کوتو، توانسته نظر او و باشگاه کوریتیبا را تغییر دهد. به کوتو دستمزد بیشتری نیز پیشنهاد شده است.

طبق این گزارش، منچسترسیتی حاضر است 9 +6 میلیون یورو برای جذب کوتو هزینه کند که خیلی بیشتر از رقم پیشنهادی بارسلونا است. سران بارسا با علم به این قضیه در تلاش برای قطعی کردن انتقال هستند ولی بازیکن برزیلی بر سر دوراهی گیر کرده و فعلا مشخص نیست انتخاب نهایی او کدام خواهد بود.

در حال حاضر گفته می شود احتمال اینکه او به پیشنهاد بهتر سیتی پاسخ مثبت بدهد، بالاتر است.

 

 

1472317

 

دیدگاه‌ها