کد خبر : 1665431 | 11 بهمن 1398 ساعت 09:20 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

دی‌یونگ: ارنج تیمی بارسلونا حالا ایده‌آل شده

فرانکی دی‌یونگ ستاره هلندی بارسلونا بعد از پیروزی 5-0 این تیم مقابل لگانس در کوپا دل ری می‌گوید بارسا در ارنج تیم و چینش بازیکنانش به ترکیبی ایده‌آل دست یافته است.

دی‌یونگ: ارنج تیمی بارسلونا حالا ایده‌آل شده

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب موفق شد با پیروزی 5-0 مقابل لگانس در جام حذفی اسپانیا مقتدرانه‌ترین پیروزی خود را در دوران هدایت کیکه ستین سرمربی جدیدش بدست آورد. در پایان بازی فرانکی دی‌یونگ ستاره هلندی بارسا درباره بهتر شدن عملکرد بارسلونا در دوران ستین صحبت کرد و گفت بلوگرانا در ارنج تیم و نحوه چینش بازیکنانش به ترکیبی ایده‌آل دست یافته است.

 

1474229

 

بارسلونا در بازی دیشب در نوکمپ با گل زودهنگام آنتوان گریزمان خیلی زود از حریف پیش افتاد و سپس با گلهای کلمنت لانگله، دو گل از لیونل مسی و گل پایانی آرتور ملو موفق شد حریف را 5-0 شکست دهد تا ستین اولین پیروزی بزرگ خود را با این تیم بدست آورد.

 

دی‌یونگ در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" علاوه بر پنج گلی که در این بازی زدیم توانستیم از نظر ارنج تیم و نحوه چینش بازیکنان به ترکیبی ایده‌آل برسیم".

 

ستاره هلندی بارسا در ادامه گفت:" ما در این بازی نسبت به بازی مقابل والنسیا بهتر کار کردیم. بخش اعظم این بهتر شدن را مدیون قرارگیری درست بازیکنان در موقعیت‌های مختلف در جریان بازی هستیم. بعد از باخت مقابل والنسیا این پیروزی خیلی خوب است چون باعث می‌شود اعتماد به نفس‌مان را دوباره بدست بیاوریم؛ ولی حالا باید فقط به فکر بازی هفته بعدی‌مان باشیم".

 

دیدگاه‌ها