کد خبر : 1665433 | 11 بهمن 1398 ساعت 09:40 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

لنگله: بارسلونا در مسیر درست قرار گرفته

کلمنت لنگله ستاره بارسلونا و زننده یکی از گلهای این تیم در جریان پیروزی 5-0 مقابل لگانس می‌گوید بارسلونا می‌تواند از این هم بهتر شود ولی این تیم در مسیر درست حرکت می‌کند.

لنگله: بارسلونا در مسیر درست قرار گرفته

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب موفق شد در جام حذفی اسپانیا، در خانه خود لگانس را با نتیجه 5-0 در هم بکوبد و اولین پیروزی بزرگ خود در دوران سرمربی جدیدش کیکه ستین را بدست بیاورد. کلمنت لنگله که در این بازی گل دوم تیمش را به ثمر رساند در پایان مسابقه گفت بلوگرانا حالا در مسیر صحیح قرار گرفته و در مسیر درستی حرکت می‌کند هر چند می‌تواند بهتر از این باشد.

 

1474232

 

لنگله دیشب یکی از بازیکنان بارسا بود که از بازگشت این تیم به سیستم 4-3-3  بیشترین استفاده را برد. در بازی دیشب سبک بازی مورد علاقه کیکه ستین برای اولین بار از زمان روی کار آمدن او در بارسادر تمام فازهای بازی این تیم پیاده شد.

 

لنگله در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" ما هنوز برای بهتر شدن جا داریم و می‌توانیم بهتر کار کنیم ولی الان هم در مسیر درست قرار داریم".

 

زننده گل دوم بارسا در ادامه صحبتهایش گفت:" سیستم بازی ما بستگی به هر بازی و حریفی دارد که مقابل آن قرار داریم. ما امروز با چهار مدافع در  فاز دفاعی خیلی کامل کار کردیم و از این گذشته شاهد بودیم که بارسا مقابل دروازه حریف از فرصت‌هایش چقدر دقیق استفاده می‌کند".

 

دیدگاه‌ها