کد خبر : 1665434 | 11 بهمن 1398 ساعت 10:00 | 32.7K بازدید | 0 دیدگاه

رکوردشکنی دوباره مسی؛ پانصدمین پیروزی با بارسا

لیونل مسی با پیروزی 5-0 بارسلونا مقابل لگانس به رکورد کسب 500 پیروزی با پیراهن بارسلونا رسید تا به اولین بازیکن در تاریخ فوتبال اسپانیا تبدیل شود که موفق به کسب 500 پیروزی شده است.

رکوردشکنی دوباره مسی؛ پانصدمین پیروزی با بارسا

به گزارش "ورزش سه"،  لیونل مسی با درخشش در بازی دیشب بارسلونا مقابل لگانس در جام حذفی اسپانیا که با دو گل او همراه بود توانست پانصدمین پیروزی خود با پیراهن بارسلونا را تجربه کند. این برای مسی یک رکورد خارق‌العاده دیگر بود چرا که در تاریخ فوتبال باشگاهی اسپانیا تا کنون به جز او هیچ بازیکن دیگری موفق نشده به رکورد 500 پیروزی دست پیدا کند.

 

1474236

 

مسی هفته گذشته در دیدار بارسلونا مقابل ایبیزا در مرحله یک‌شانزدهم نهایی کوپا دل ری در ترکیب تیم قرار نداشت ولی کیکه ستین دیشب او را از ابتدا به عنوان بازیکن فیکس به میدان فرستاد. بارسا در نیمه اول با دو گل گریزمان و لنگله از حریف پیش افتاد تا خاطره شکست تلخ 2-0 مقابل والنسیا که چند روز پیش اتفاق افتاده بود را تا حدودی فراموش کند. در نیمه دوم مسی ابتدا درحالیکه تقریبا یک ساعت از بازی گذشته بود گلزنی کرد و در یک دقیقه مانده به پایان بازی هم گل زد تا بارسا با گل دیگر آرتور ملو که زننده گل چهارم بارسا در بازی بود در نهایت این بازی را 5-0 به سود خود پایان دهد.

 

این پانصدمین پیروزی لئو مسی با پیراهن بارسلونا بود. بیشترین تعداد پیروزی‌ای که تا کنون بازیکنان حاضر در تاریخ فوتبال اسپانیا در رسیدن به آن ناکام بوده‌اند.

 

1474234

 

ستاره آرژانتینی بارسا برای رسیدن به این رکورد 710 بازی انجام داده است و به احتمال قریب به یقین تا زمان بازنشستگی تعداد پیروزی‌های ثبت شده‌اش بسیار بیشتر از این 500 پیروزی خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها