کد خبر : 1665459 | 11 بهمن 1398 ساعت 12:58 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

دستگیری هوادار یونایتد به اتهام درگیری در اتحاد

رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند که بعد از درگیری بین هواداران دو تیم سیتی و یونایتد در دربی شهر منچستر، تحقیقات در این باره ادامه دارد و پلیس در این رابطه یک نفر را دستگیر کرده است.

دستگیری هوادار یونایتد به اتهام درگیری در اتحاد

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند پلیس این کشور فردی را دستگیر کرده که مظنون است در جریان دیدار دو تیم همشهری منچستریونایتد و منچسترسیتی که در چارچوب جام اتحادیه این کشور برگزار شد با پرتاب یک مشعل آتش‌زا به میان هواداران سیتی باعث ایجاد تنش در استادیوم اتحاد و در نهایت درگیری بین هواداران دو تیم شده است.

 

1474035

 

پلیس شهر منچستر اعلام کرد در این پرونده فعلا یک مرد 43ساله را دستگیر کرده و در حال همکاری با باشگاه منچسترسیتی است تا دیگر مظنونین احتمالی در جریان دیدار دو تیم در نیمه نهایی جام اتحادیه را شناسایی کند. از سوی دیگر پلیس و اتحادیه فوتبال انگلیس در حال بررسی ماجراهای مختلفی هستند که آن شب در استادیوم اتحاد پیش آمد و به تنش و درگیری هواداران انجامید.

 

1474034

 

منچستریونایتد در بازی برگشت دو تیم در استادیوم اتحاد موفق شد با گل نمانیا ماتیچ به پیروزی برسد ولی به دلیل شکست 3-1 در بازی رفت در نهایت  حذف شد و این سیتی بود که به فینال جام اتحادیه رسید. در این دیدار بعد از تحریک هواداران سیتی توسط گروهی از یونایتدی‌ها، هواداران سیتی با نشان دادن علامت پرواز هواپیما با دستهایشان که اشاره به فاجعه مونیخ داشت هواداران یونایتد را خشمگین کردند و بعد از آن بود که درگیری‌هایی در داخل استادیوم بوجود آمد.

 

 

 

دیدگاه‌ها