کد خبر : 1665498 | 11 بهمن 1398 ساعت 14:50 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با وولوز

سولسشر: برونو یک لیدر خوب برای منچستر است

اوله گنار سولسشر حاضر نشد به طور 100 درصد احتمال جذب یک بازیکن دیگر در ساعات پایانی نقل و انتقالات زمستانی(امشب) را رد کند.

سولسشر: برونو یک لیدر خوب برای منچستر است

به گزارش "ورزش سه"، چهارشنبه شب بود که منچستریونایتد تایید کرد برونو فرناندس را از اسپورتینگ لیسبون به خدمت گرفته است. ستاره پرتغالی با 55 میلیون یورو از این پس برای یونایتد بازی خواهد کرد و انتظار می رود که در خط حمله این تیم تحولاتی مثبت ایجاد کند. از روز گذشته همچنین شایعاتی مبنی بر تمایل یونایتد برای جذب جاشوا کینگ مهاجم بورنموث شنیده شد که گویا پیشنهاد از سوی بورنموث رد شده است.

 

 

1472610

 

 

اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد در نشست خبری بازی با وولوز و در مورد احتمال جذب کینگ گفت:« در این مورد مطمئن نیستم. در حال حاضر اما انتظار ندارم که بازیکنی جدید به خدمت بگیریم. فکر نمی کنم چنین اتفاقی رخ دهد. برخی مواقع من در کنفرانس ها حرف هایی می زنم که برعکسش اتفاق می افتد. برخی مواقع از یک بازیکن تعریف می کنم و برداشت هایی دیگر می شود. به خصوص امروز که پایان مهلت نقل و انتقالات است. گفتم که فعلا انتظار ورودی جدید ندارم اما به این معنا نیست که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.»

 

 

1474239

 

 

سولسشر در مورد خرید پرتغالی جدید یونایتد گفت:« با برونو ما احتمالا به سبکی دیگر بازی خواهیم کرد. با توجه به عملکرد دفاع سه نفره ی ما در بازی های اخیر، این احتمال بالاست که با برونو شیوه بازی تیم تغییراتی داشته باشد. شرایط بدنی او عالی است و می تواند فردا برابر وولوز بازی کند اما مطمئن نیستم که از ابتدا بازی خواهد کرد یا خیر.

برونو روزهای پراسترسی را پشت سر گذاشته و روز گذشته تولد فرزندش نیز بود. او قطعا در فهرست 18 نفره خواهد بود و سپس باید ببینیم روز بازی ترکیب یازده نفره را چگونه انتخاب خواهم کرد. برونو یک برنده ذاتی است و از شکست متنفر. او از خشم خود به شکل مثبتی در زمین استفاده می کند و در جهت منافع تیم و هم تیمی هایش. برونو کاپیتان شایسته ای برای اسپورتینگ بود و اینجا هم می تواند یک لیدر موفق باشد.»

 

دیدگاه‌ها