کد خبر : 1665579 | 11 بهمن 1398 ساعت 18:16 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیونتک:

میلان را برای ماجراجویی های دیگر ترک کردم

ستاره لهستانی تنها یک سال پس از پیوستن به میلان از این باشگاه جدا و راهی هرتا برلین شد.

میلان را برای ماجراجویی های دیگر ترک کردم

به گزارش "ورزش سه"، کریشتوف پیونتک لهستانی یک روز مانده به پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا، با امضای قراردادی 5 ساله به هرتا پیوست. پیونتک 24 ساله که جایگاهش در ترکیب میلان را از دست داده بود، سابقه درخشش در جنوا را دارد. منابع ایتالیایی گزارش داده اند که میلان، مهاجم خود را با 27 میلیون یورو به اضافه پاداش‌ها فروخته است. ظاهرا پیونتک در برلین، دستمزد بیشتری هم دریافت خواهد کرد.

 

 

1474398

 

 

پیونتک پس از قطعی شدن انتقالش گفت:« در میلان روزهای خوبی داشتم اما به هرتا آمده‌ام تا ماجراجویی جدیدی را آغاز و افت چند ماه اخیر را فراموش کنم. فرصت بازی زیر نظر مربی بزرگی به نام یورگن کلینزمن اتفاق بسیار خوبی است.

 مهم ترین موضوع این بود که باشگاه، برنامه روشنی برای من داشت. می خواهیم در کنار یکدیگر، کارهای مهمی انجام بدهیم. به عنوان یک مهاجم می خواهم تا حد امکان گل بزنم تا به تیم خود برای بالا آمدن در جدول کمک کنم. شروعی خوب در بوندس لیگا بسیار مهم است و در فصل آینده امیدوارم به رقابت های اروپایی برسیم.

الگوی ورزشی ام کریستیانو رونالدو است. وقتی همه مرا با لواندوفسکی مقایسه می کنند، حس فوق العاده ای به من دست می دهد و خوشحال می شوم. لواندوفسکی از بهترین مهاجمان جهان است اما من، پیونتک هستم. می خواهم راه خودم را دنبال کنم»

 

 

1474193

 

دیدگاه‌ها