کد خبر : 1665584 | 11 بهمن 1398 ساعت 18:32 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

ناصری: با هواداران‌مان پرسپولیس را شکست می‌دهیم

مدافع نفت آبادان از انگیزه هم‌تیمی‌هایش برای کسب نتیجه مقابل صدرنشین لیگ خبر داد.

ناصری: با هواداران‌مان پرسپولیس را شکست می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ناصری، مدافع نفت آبادان که در این فصل به این تیم پیوسته و توانسته با نمایش درخشان خود انتظارات کادرفنی و هواداران را برآورده کند، از انگیزه بالای تیمش برای دستیابی به پیروزی و کسب نتیجه مناسب برابر پرسپولیس خبر می‌دهد.


ناصری درباره شرایط تیمش پیش از این بازی گفت: درباره شرایط کلی تیم حرفی ندارم. همه می‌دانند که این بازی بالاترین اهمیت را برای ما دارد و انگیزه حرف اول را خواهد زد. ما برای این 90 دقیقه تمام مشکلات را فراموش میکنیم و تمام ذهن ما روی نتیجه و خوشحالی هواداران خواهد بود.


وی ادامه داد: برای اینکه همچنان شانس بالانشینی داشته باشیم باید به امتیاز این بازی دست پیدا کنیم. ما اکنون در رده چهارم هستیم و نباید باعث شویم که هواداران مان ناامید شوند. حریف بزرگی روبروی ما قرار دارد و آنها با پیروزی در هفته گذشته انگیزه زیادی برای ادامه موفقیت خود دارند اما در آبادان مسلما کار سختی پیش رو خواهند داشت و باید برابر جو فوق العاده هواداران و انگیزه بالای بازیکنان ما قرار گیرند. کاملا به نتیجه و پیروزی در این بازی امیدوار هستم.


مدافع نفت آبادان درباره شکست هفته گذشته تیمش گفت: یک باخت بدموقع برای ما بود و نتیجه تمام ماجرا نبود و ما روی بدشانسی و عدم سود بردن از فرصت‌ها در نهایت باختیم. می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم و البته آن بازی برای ما تمام شده و تمرکز ما الان روی بازی با پرسپولیس قرار دارد و امیدوارم هواداران فردا با حضور پررنگ خود کمک بزرگی برای دستیابی به نتیجه به ما کنند.

دیدگاه‌ها