کد خبر : 1665597 | 11 بهمن 1398 ساعت 19:14 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش جالب مورینیو به احتمال جذب گرت بیل

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام از ترکیب تیمش علیرغم عدم جذب مهاجم رضایت دارد.

واکنش جالب مورینیو به احتمال جذب گرت بیل

به گزارش "ورزش سه"، با مصدومیت طولانی مدت هری کین، به نظر می رسید تاتنهام در بازار زمستانی دست به خرید یک مهاجم جدید خواهد زد. اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و حالا ژوزه مورینیو در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل منچسترسیتی، در مورد رابطه با این موضوع صحبت کرده است.

 

عملکرد تاتنهام در بازار نقل و انتقالات: "ما استیون برگوین را به خدمت گرفتیم که مهاجم نوک نیست و علاقمند به بازی در کناره هاست. هنوز بازار نقل و انتقالات ادامه دارد، اما من انتظار ندارم بازیکن جدیدی راهی تاتنهام شود.

 

سوال بعدی شما این است که آیا مهاجم جدیدی جذب می کنید؟ باید بگویم من از ترکیب فعلی رضایت دارم، اما بهتر بود برای رقابت در سه جام مهاجم جدیدی نیز در اختیار داشتیم. اما هدف ما فقط حل مشکلات امروز و فردایمان نبود و می خواستیم کاری انجام دهیم که برای آینده نیز مفید باشد.

 

1472220

 

به عنوان مثال استیو برگوین که من ترجیح می دهم او را استیوی صدا کنم، از آن دسته بازیکنانی است که هم به درد حال می خورد و هم آینده تاتنهام و این مسیری است که ما می خواهیم در آن پیش برویم. با توجه به مشکلات بازار ژانویه، پیدا کردن یک مهاجم باکیفیت که برای آینده نیز مفید باشد کار آسانی نبود و به همین دلیل بعید است بازیکن جدیدی به تاتنهام اضافه شود.

 

اگر من بگویم بازی کردن بدون داشتن مهاجم آسان است، دروغ گفته ام و من نمی توانم دروغ بگویم. همه در باشگاه تلاش کردند و نمی توان ابدا هیچ کس را مقصر دانسته و مدعی شد کسی در انجام وظیفه اش کوتاهی کرده است.

 

احتمال جذب گرت بیل؟ من فکر می کردم شما می خواهید در مورد سرخیو آگوئرو یا گابریل ژسوس سوال کنید، اما شما در مورد گرت بیل سوال می کنید. اگر می خواهید در مورد منچسترسیتی  صحبت کنید، من اینجا در خدمت شما هستم، اما اگر می خواهید در مورد بازار نقل و انتقالات حرف بزنید، من چیز دیگری برای گفتن ندارم. من صادقانه احساس می کنم تا پایان بازار نمی خواهیم بازیکن دیگری را جذب کنیم."

دیدگاه‌ها