کد خبر : 1666290 | 14 بهمن 1398 ساعت 14:55 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

جاناتان بارنت:

خیلی تیم ها لیاقت داشتن بیل را ندارند

مدیر برنامه های گرت بیل معتقد است سطح این بازیکن بسیار بالاست و هر تیمی شانس جذب او را نخواهد داشت.

خیلی تیم ها لیاقت داشتن بیل را ندارند

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل غایب بزرگ رئال در دربی بود. او با تصمیم فنی زیدان خط خورد در حالی که مصدومیتی هم نداشت. بیل در سال 2020 هنوز نتوانسته نمایش های قابل توجهی ارائه دهد و سوپرکاپ را هم به دلیل بیماری از دست داد. شایعات زیادی در طول نقل و انتقالات زمستانی شنیده می شد که بیل راهی تاتنهام خواهد شد. در تابستان نیز گفته می شد او راهی چین می شود ولی هیچ اتفاقی رخ نداد.

 

 

1473915

 

 

جاناتان بارنت ایجنت گرت بیل در مورد شرایط این بازیکن در رئال گفت:« ناراحت می شوم وقتی می بینم مردم بدون شناخت درست از بیل، از او انتقاد می کنند. او دو سال و نیم دیگر با رئال قرارداد دارد و همسر و سه فرزندش در مادرید راحتند. بیل قصد جدایی ندارد.»

 

تاتنهام:« پیشنهادی نبود. اینکه دنیل لِوی رئیس تاتنهام در مادرید حضور داشت یا خیر، به من ارتباطی ندارد. شرایط و فرصت برای انتقال بیل به تاتنهام مهیا نبود. گرت در رئال شاد و خوشحال است. بیایید واقع بین باشیم. خیلی تیم ها شایسته در اختیار داشتن بیل نیستند و سطح او بسیار بالاتر است. او از زندگی اش در مادرید راضی است و فرزندانش به این شهر عادت کرده اند. همه چیز پول نیست. این سبک زندگی خاص بیل است و باید به آن احترام گذاشت. با سران رئال صحبت کردم و باید بگویم که آنها در جریان همه چیز هستند. رئال نگران بیل نیست و او را بازیکن بسیار مهمی می داند.»

 

انتقادات در اسپانیا:« آنجا همه زوم کرده اند که چرا بیل اسپانیایی حرف نمی زند. این قضیه را دستمایه شوخی قرار می دهند در حالی که اصلا منصفانه نیست. بیل شاید بهترین بریتانیایی تاریخ لالیگا باشد. در مورد چیزهای خوب او به ندرت حرف زده می شود. از شوخی ها و انتقادات شان خوشم نمی آید.»

 

چین:« الان زمان درستی برای رفتن به فوتبال چین نیست(به دلیل بیماری کرونا). دو سال و نیم دیگر گرت به آینده اش فکر خواهد کرد.»

 

 

1464648

 

دیدگاه‌ها