کد خبر : 1665620 | 11 بهمن 1398 ساعت 20:01 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش هانسی فلیک به دعوای ستاره های بایرن

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ از بازگشت کینگزلی کومان به تمرینات تیمش بعد از مصدومیت ابراز رضایت کرد.

واکنش هانسی فلیک به دعوای ستاره های بایرن


به گزارش "ورزش سه"، اواخر هفته گذشته تصاویری در خصوص درگیری ژروم بواتنگ و لئون گورتزکا، دو بازیکن آلمانی بایرن مونیخ منتشر شده و حواشی فراوانی در رسانه ها به پا کرد. هانسی فلیک مدعی شد خواهان جریمه شدن این دو بازیکن نیست، اما نمی خواهد دیگر شاهد چنین رفتارهایی در اردوی تیمش باشد.

 

حادثه درگیری در روز چهارشنبه: "ما این موضوع در داخل خود تیم مورد بحث و گفت و گو قرار دادیم. من درباره مجازات بازیکنان خاطی زیاد فکر نکرده ام، اما انتظار ندارم که دوباره چنین رفتاری را از آنها ببینم."

 

1474457

 

شرایط بازیکنان مصدوم: "من خوشحالم که کینگزلی کومان دوباره در تمرینات تیم شرکت می کند. کومان در حال حاضر شرایط خوبی داشته و شاید هفته آینده در ترکیب حضور داشته باشد. لوکاس هرناندز نیز ده روز است که در کنار تیم تمرین می کند و او می تواند هفته آینده دوباره در دسترس باشد."

 

رقابت شدید در ترکیب بایرن: "ما هفت بازیکن برای سه پست خط هافبک داریم و این رقابت بسیار بزرگی است. لئون گورتزکا مقابل شالکه بسیار خوب بازی کرد و او از خصوصیات فوق العاده ای برخوردار بوده و بسیار قوی است."

 

بازگشت لوکاس هرناندز و رقابت با داوید آلابا و دیویس: "هم اکنون دیویس و آلابا عملکرد خوبی دارند. ما باید مطمئن شویم که لوکاس به سطح قبل از اولین مصدومیت خود مانند روزهای حضور در اتلتیکومادرید رسیده و با 100 درصد توانایی به ما کمک خواهد کرد."

 

انتقال امره جان به دورتموند: "من نظر شخصی ام را در مورد امره جان گفته ام و دوباره آن را تکرار می کنم، امره جان دارای کیفیت بالایی بود و مهره ای تقویت کننده ای برای دورتموند محسوب می شود. من همچنین تأکید می کنم که ما بازیکنان با کیفیت فوق العاده ای داریم و من خوشحالم که این بازیکنان را در اختیار دارم."

دیدگاه‌ها