کد خبر : 1665635 | 11 بهمن 1398 ساعت 21:24 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: ناامید نیستم، نسبت به شرایط آگاهم

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی مدعی شد به دلیل عدم جذب بازیکن طراز اول احساس ناامیدی نمی کند.

لمپارد: ناامید نیستم، نسبت به شرایط آگاهم

 

به گزارش "ورزش سه"، با بخشیده شدن جریمه چلسی و کسب مجوز حضور در بازار نقل و انتقالات زمستانی، اخبار زیادی در مورد انتقال بازیکنان بزرگ به این تیم منتشر شد که هیچکدام رنگ حقیقت به خود نگرفت. حالا فرانک لمپارد در نشست خبری پیش از بازی لسترسیتی، مدعی شد ناامید نیست و شرایط فوتبال را درک می کند.

 

رویارویی با برندان راجرز: "رابطه شخصی من با راجرز خیلی خوب بوده و من احترام زیادی برای او قائل هستم. عملکرد او در ساخت بازیکن فوق العاده است و راجرز همیشه تشنه یادگیری و کسب دانش بوده است. آنها در جام اتحادیه مغلوب شدند، اما حالا دیدار دیگری پیش رو دارند و ما باید مراقب باشیم، زیرا این شکست می تواند برای لسترسیتی الهام بخش باشد."

 

1464118

 

عملکرد چلسی در بازار نقل و انتقالات: "بازار 99 درصد برای ما بسته شده و اگر هم اتفاقی رخ دهد در مورد بازیکنان مدنظر شما نیست. من احساس ناامیدی نمی کنم و اگرچه علاقمند بودم بازیکنانی جذب چلسی شوند، اما می دانم شرایط در فوتبال چگونه است."

 

مصدومیت تامی آبراهام: "او امروز تمرین کرد و شرایط مساعدی داشت. البته ما فردا دوباره شرایط تامی آبراهام را بررسی خواهیم کرد، اما به نظر همه چیز مثبت است. دیگر بازیکنان نیز شرایط مساعدی دارند و هیچ بازیکنی از چلسی مصدوم نیست."

 

منتفی شدن جدایی اولیویه ژیرو: "او همیشه بازیکن فوق العاده بوده و قرار نیست چلسی را ترک کند. من همیشه تلاش می کنم کاری کنم بهنرین عملکرد ممکن را از بازیکنانم رقم بخورد."

دیدگاه‌ها