کد خبر : 1665640 | 11 بهمن 1398 ساعت 21:34 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

مصلح: برای قهرمانی آماده هستیم

تیم فوتبال سپاهان موفق شد تا در دیداری خانگی برابر فولادخوزستان با نتیجه دو بر یک پیروز شود.

مصلح: برای قهرمانی آماده هستیم

به گزارش "ورزش سه"، شایان مصلح مدافع چپ تیم سپاهان در اینباره در جمع خبرنگاران حاضر در میکسدزون گفت: بازی پرفشاری بود، خداراشکر بازی را بردیم چراکه به این سه امتیاز نیاز داشتیم و خیلی به دردمان می‌خورد. اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید همه امتیازات لازم را به دست بیاوریم و امتیاز از دست ندهیم.

 

وی در مورد مصدومیتش در بازی نیز گفت: در همان دقیقه ۲۰_۳۰ بازی بود که با فرشاد احمدزاده پریدم سر بزنیم اما در نهایت با باسن زمین خوردم و فکر می‌کنم لگنم در رفت و مابقی بازی را با لگن در رفته بازی کردم. با اسپری بازی کردم اما انشالله که اتفاقی نیفتاده باشد و بتوانم برای بازی بعد برسم.

 

مصلح در ادامه افزود: در نیم‌فصل دوم تیم‌ها به هم نزدیک هستند و بقیه تیم‌ها منتظر هستند تا تیم‌ها امتیاز از دست بدهند تا جایگاه خود را بهبود ببخشند. امیدوارم امتیازات لازم را به دست بیاوریم، بازی‌های بیرون از خانه را ببریم و خارج از خانه امتیازات لازم را بگیریم. برای قهرمانی آماده هستیم، امیدوارم هوادارانی که امروز کنارمان بودند در دیدارهای بعدی بیشتر به ورزشگاه بیایند.

 

وی در انتها نیز درباره بازی‌های آسیایی گفت: خیلی از بازیکنان سابقه بازی آسیایی دارند، خداراشکر سپاهان همیشه در آسیا نتایج خوبی گرفته، نایب قهرمانی آسیا دارد و در جام باشگاه‌های آسیا حضور داشته است. امیدوارم که روند موفقیت‌های ما در بازی‌های آسیایی ادامه دار باشد، گروه ما گروه مرگ است، چهار بازی خارج از خانه داریم و تنها دو بازی درون اصفهان داریم و امیدوارم بازی‌های خانگی را با برد تمام کنیم و بازی‌های خارج از خانه هم نتایج لازم را بگیریم و صعود کنیم.

دیدگاه‌ها