کد خبر : 1665645 | 11 بهمن 1398 ساعت 22:15 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: در بازار زمستانی موفق عمل کردیم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال از روند فعلی تیمش در هفته های اخیر ابراز رضایت کرد.

آرتتا: در بازار زمستانی موفق عمل کردیم


به گزارش "ورزش سه"، اگرچه از زمان ورود میکل آرتتا نتایج آرسنال کمی بهبود یافته، اما هنوز آنها ده امتیاز با رده چهارم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فاصله دارند. میکل آرتتا در نشست خبری پیش از دیدار با برنلی حاضر شده و در مورد شرایط فعلی تیمش صحبت کرد.

 

1473423

 

میکل آرتتا گفت: ما باید با نهایت تلاش و انرژی در دیدار مقابل برنلی به میدان برویم، زیرا استادیوم آنها یکی از ترسناک ترین ورزشگاه های انگلیس به شمار می آید. ما در مسیر درستی قرار دادیم. شرایط این دو هفته پس از حضور در دوبی به تسریع این امر کمک می کند و من از شرایط فعلی رضایت دارم.

 

ما در هفته های اخیر تلاش زیادی کرده ایم و من اخیرا برخی از نشانه های آن را دیده ام. تعطیلات زمستانی دو جنبه برای ما داشت، یکی اینکه من فکر نمی کنم از ماه نوامبر فکر نمی کنم که بازیکنان دو هفته مرخصی داشتند و این باعث شد آنها فرصت خوبی برای بازیابی ذهنی پیدا کنند. همچنین من می خواستم بازیکنان در اردوی دوبی کمی از اینجا دور شده و کمی بیشتر با هم زندگی کنیم. ما وقت کافی برای آماده سازی یا تمرین نداریم.

 

ما تلاش کردیم در بازار نقل و انتقالات فعال عمل کنیم و موفق به جذب دو بازیکنی شدیم که به آنها نیاز داشتیم و من از این موضوع رضایت دارم. سدریک سوارز بازیکن باتجربه ای به شمار می آید و من از چند فصل قبل عملکرد او را دنبال کرده ام. من می دانم انتقال سوارس برای آرسنال چه به ارمغان خواهد آورد، اما بعید است او قادر به بازی کردن در دیدار این هفته مقابل برنلی باشد. ماری نیز به عملکرد خط دفاعی آرسنال تعادل می بخشد و من از چند ماه قبل او را زیر نظر داشتم.

دیدگاه‌ها