کد خبر : 1665668 | 12 بهمن 1398 ساعت 09:01 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمان قطر با ژروینهو در ACL2020

توافق حریف سپاهان با ستاره پارما

رسانه های ایتالیا از غیبت ستاره ساحل عاجی در تمرینات پارما خبر داده و مدعی شدند این بازیکن تا ساعاتی دیگر رسما به قهرمان قطر خواهد پیوست.

توافق حریف سپاهان با ستاره پارما

به گزارش "ورزش سه"، ژروینهو مهاجم پابه سن گذاشته اما آماده ساحل عاجی که سابقه بازی برای آرسنال، لیل و ... را در کارنامه خود دارد بعد از دو فصل درخشان در ترکیب پارما ایتالیا با پیشنهاد وسوسه کننده سه ساله از سوی قهرمان قطر روبرو شد تا سال های پایانی فوتبال خود را در حاشیه خلیج فارس بگذراند.


در شرایطی که زمزمه هایی از خریدی بزرگ در اردوی السد به گوش می رسید رسانه های امروز ایتالیا با اشاره به غیبت های ژروینهو در تمرینات پارما از سفر قریب الوقوع این بازیکن به دوحه برای انجام تست های پزشکی و امضای قرارداد با السد خبر دادند، انتقالی که سود هنگفتی را نصیب بازیکن ساحل عاجی و باشگاه ایتالیایی می کند.


ژاوی هرناندز سرمربی السد که شاگردانش به همراه سپاهان ایران، النصر عربستان و العین امارات در گروه مرگ ACL2020 قرار گرفتند حالا برای پرکردن سهمیه خارجی های خود روی استفاده از ژروینهو برنامه ریزی کرده تا در کنار بغداد بونجاح الجزایری، گابی فرناندز اسپانیایی و نام تائه هی کره ای فهرست نفراتش برای بازی های آسیایی و رویارویی با شاگردان امیر قلعه نویی را تکمیل کند.

 

 

دیدگاه‌ها