کد خبر : 1665714 | 12 بهمن 1398 ساعت 11:59 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

گلایه های مهاجری از پنالتی ای که تکرار شد (عکس)

پیام حیدری دیروز در شرایطی که نساجی بازی را 3-1 در برابر سایپا عقب بود ضربه پنالتی نساجی را تکرار داد و درتکرار توپ به تیر دروازه خورد.

به گزارش "ورزش سه"، وقتی مجتبی ممشلی ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد نتیجه بازی 3-2 شد اما پیام حیدری تصمیم گرفت ضربه پنالتی را تکرار کند؛ به این بهانه که یکی دو بازیکن پیش از اینکه زننده پنالتی به توپ ضربه بزند وارد محوطه جریمه شده اند. اتفاقی که البته روی ضربه پنالتی سایپا هم رخ داد و در فوتبال باشگاهی ایران در اکثر ضربات پنالتی این اتفاق رخ می دهد؛ به هر صورت اگر پیام حیدری پنالتی نساجی را تکرار نمی کرد، نتیجه بازی 3-2 می شد و نساجی می توانست به جبران نتیجه بازی امیدوار باشد اما به هدر رفتن ضربه پنالتی نساجی را به دقایق باقی مانده بازی نا امید کرد. 

 

تصمیم پیام حیدری ناراحتی رضا مهاجری را به همراه داشت و او این گلایه را در کنفرانس خبری بعد از بازی هم مطرح کرد. او بر این باور است اگر ورود بازیکن به محوطه جریمه موجب تکرار ضربه پنالتی می شود باید در همه بازی ها این اتفاق رخ دهد و تنها نساجی نباید قربانی این تصمیم شود. 

 

دیروز روز تلخی برای رضا مهاجری در فوتبال باشگاهی بود. در روزی که شاگردانش با اشتباهات فردی زمینه ساز پیروزی سایپا شدند تصمیم پیام حیدری هم علیه او و تیمش بود. هر چند که بر اساس قوانین خیلی نمی شود به پیام حیدری به خاطر تکرار ضربه پنالتی خرده گرفت. 

 

 

 

 

عکس: معین نادری

دیدگاه‌ها