کد خبر : 1665730 | 12 بهمن 1398 ساعت 12:58 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

گورتزکا و بواتنگ به خاطر دعوا جریمه نمی‌شوند

هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ با انتقاد از درگیری بین لئون گورتزکا و ژروم بواتنگ در تمرین بایرن گفت این دو ستاره بایرن مجازات نخواهند شد.

گورتزکا و بواتنگ به خاطر دعوا جریمه نمی‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ در آستانه دیدار امروز تیمش مقابل ماینتز در بوندس‌لیگا از دو ستاره تیمش لئون گورتزکا و ژروم بواتنگ که اخیرا در جریان تمرین بایرن درگیری فیزیکی شدیدی پیدا کرده بودند انتقاد کرد ولی گفت در آستانه دیدار امروز دو ستاره‌اش را جریمه نخواهد کرد و فعلا جریمه‌ای برای آنها در نظر گرفته نخواهد شد. به نظر می‌رسد فلیک در صدد آن است که جو درون تیم بایرن مونیخ را آرام کند و از افزایش تنشها جلوگیری کند.

 

1472123

 

فلیک در آستانه دیدار امروز تیمش مقابل ماینتز گفت:" ما مساله درگیری در جلسه تمرینی را در درون تیم مورد بحث و بررسی قرار دادیم. من شخصا فکر نمی‌کنم مجازات مهمی برای آنها در نظر گرفته شود. من انتظار ندارم که از این به بعد دوباره شاهد این طور احساساتی شدن بازیکنان بایرن باشیم". فلیک همچنین گفت که گورتزکا و بواتنگ بعد از آن ماجرا با هم صحبت کرده و آشتی کرده‌اند.

 

لئون گورتزکا که در تمرین بایرن با بواتنگ درگیر شده بود هم با انتشار پستی در اینستاگرام خود عکسی از خودش در کنار بواتنگ را منتشر کرد که نشان می‌دهد آنها با هم آشتی کرده و رابطه خوبی بین‌شان برقرار شده است.

 

1474597

 

بایرن مونیخ که نیم‌فصل دوم بوندس‌لیگا را عالی آغاز کرده و دو پیروزی از دو بازی بدست آورده و در این دو بازی 9 گل به ثمر رسانده و هیچ گلی دریافت نکرده و ترجیح می‌دهد امروز با پیروزی مقابل ماینتز به صدر جدول صعود کرده و از حریف هفته آینده‌اش لایپزیش پیشی بگیرد.

 

 

دیدگاه‌ها