کد خبر : 1665770 | 12 بهمن 1398 ساعت 14:49 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

از قلب دفاع تا نوک حمله

تغییرات شهرخودرو به نسبت بازی های آسیایی

مجتبی سرآسیابی برای دیدار امروز برابر تیم ماشین سازی دو تغییر در ترکیب اصلی خود به وجود آورد.

تغییرات شهرخودرو به نسبت بازی های آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، شهرخودرویی ها که در روزهای اخیر در دو دیدار پلی آف آسیایی به میدان رفته بودند و پس از برتری برابر رقبایی همچون الرفاع بحرین و السیلیه قطر توانست به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنند و حالا باید در اولین دیدار خود در لیگ برتر پس از صعود به مرحله گروهی به میدان بروند.


مشهدی ها در حالی بازی برابر ماشین سازی را برگزار خواهند کرد که مجتبی سرآسیایی برای این بازی دو تغییر در ترکیب خود به وجود آورد. محمدحسین مرادمند که از باثبات ترین بازیکنان شهرخودرو محسوب می شود در دیدار امروز در ترکیب تیمش به میدان نخواهند رفت که احتمالا به دلیل محرومیت از این دیدار به ترکیب راه نیافت.


بدین ترتیب به جای مرادمند در دیدار برابر ماشین سازی، مجتبی فرجی از ابتدا در ترکیب شهرخودرو به میدان خواهد رفت و زوج علی نعمتی در این دیدار خواهد بود.


دومین تغییر شهرخودرویی ها در این دیدار نیز به مهاجم این تیم در نوک خط حمله بر می گردد و در حالی که پس از جدایی یونس شاکری، حسین مهربان به عنوان مهاجم اصلی مشهدی ها به میدان می رفت امروز و در جریان دیدار برابر ماشین سازی او روی نیمکت خواهد نشست تا محمد قاضی برای اولین بار در دوره جدید حضور خود در مشهد به میدان برود.

دیدگاه‌ها