کد خبر : 1665820 | 12 بهمن 1398 ساعت 17:15 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

کری عجیب کونته برای کلوپ در کنفرانس خبری

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، در کنفرانس خبری قبل از بازی این تیم برابر اودینزه حضور یافت.

کری عجیب کونته برای کلوپ در کنفرانس خبری

به گزارش "ورزش سه"، اینتر فردا از سری مسابقات هفته بیست و دوم سری آ ایتالیا مهمان اودینزه خواهد بود‌. شاگردان آنتونیو کونته در حال حاضر با ۴۸ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفته اند و برای ماندن در کورس قهرمانی به پیروزی در بازی فردا نیاز مبرم دارند.

 

آنتونیو کونته دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل اودینزه شرکت کرد.

 

رقابت با سایر تیم ها؟


هیچ علاقه ای به صحبت درباره تیم های دیگر ندارم. ما باید تنها به پیشرفت خودمان فکر کنیم. از حضور در اینتر خوشحال هستم و از کسانی که تلاش ما را می بینند و از ما تشکر می کنند ممنون هستم. 

 

نقل و انتقالات؟


از حضور یانگ، موزس و اریکسن در اینجا بسیار هیجان زده و خوشحال هستم. اریکسن از بین تیم‌های زیادی اینتر را انتخاب کرد و ما به این موضوع افتخار می‌کنیم.

 

اریکسن؟


من صحبت‌های زیادی با اریکسن انجام دادم و تمام خواسته هایم را به او منتقل کردم. او در نیم‌فصل اول کمتر فرصت بازی کردن در تاتنهام را پیدا کرد اما به لحاظ بدنی از آمادگی خوبی برخوردار است. 

 

 

1474017

 

 

شباهت اریکسن به زیدان؟


نه من فکر می کنم که هیچ شباهتی بین این دو نفر وجود ندارد.

 

غیبت لائوتارو؟


نبود لائوتارو یک امر دشوار و سخت برای ما به حساب می‌آید اما حالا سانچز و اسپوزیتو این فرصت را دارند که در غیاب او قابلیت‌های خود را نشان دهند. خواهیم دید که فردا کدام یک از آنها نوبت بازی خواهند گرفت. 

 

 

1467338

 

 

دوران حضور در لیگ برتر؟


من حتی در سال دوم حضورم در چلسی نیز با این تیم موفق به کسب جام شدم. در فصل اول به مقام قهرمانی لیگ برتر رسیدیم و بعد از آن در فصل دوم جام حذفی را بردیم. شما به کلوپ نگاه کنید که تا به اینجا هیچ جام داخلی با لیورپول کسب نکرده و گواردیولا نیز در سال اول جامی نبرد.

دیدگاه‌ها