کد خبر : 1665939 | 12 بهمن 1398 ساعت 23:49 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: زلاتان احتمالا فردا غایب است

استفانو پیولی، سرمربی میلان خبر از غیبت احتمالی زلاتان برابر ورونا داد.

پیولی: زلاتان احتمالا فردا غایب است

به گزارش "ورزش سه"، میلان در هفته های اخیر دچار تحول ویژه ای شده و زیر نظر استفانو پیولی و با اضافه شدن خریدهای جدید از جمله زلاتان، موفق به کسب پیروزی های متوالی شده است. روسونری فردا باید به مصاف ورونا برود و استفانو پیولی در نشست مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شده است.

 

1473780

 

استفانو پیولی گفت: "ورونا از وضعیت خوبی برخوردار است و در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته است. آنها کاملا مصمم به سن سیرو می آیند، ورونا سخت تلاش می کنند و نباید فراموش کرد ما یک هفته دشوار را سپری کرده ایم. میلان فقط می تواند با روحیه فداکاری به برتری دست یابد، ما در ماه ژانویه عملکرد خوبی داشتیم، اما حالا همه چیز تمام شده و ما بازی های مهم و تازه ای پیش رو داریم.

 

زلاتان و سیمون کیائر طی دو الی سه روز گذشته از آنفولانزا رنج می برند و من تردید دارم که بتوانیم آنها را در لیست میلان برای بازی فردا قرار دهیم. کرونیچ نیز دچار مشکلات عضلانی شده است، بنابراین بله، ما بیش از چند مشکل برای این دیدار داریم.

 

فعالیت میلان در بازار زمستانی؟ ما بازیکنانی با کیفیت و با تجربه را جذب کردیم، اما همچنین بازیکنانی جوان با آینده ای روشن نیز دراختیار داریم. فردا هر بازیکنی به جای زلاتان بازی کند، عملکرد خوبی خواهد داشت و این سیستم نیست که حکم به پیروزی می دهد."

دیدگاه‌ها