کد خبر : 1665955 | 13 بهمن 1398 ساعت 01:10 | 37.1K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: تصمیم‌گیری در مورد امباپه به خوابم بستگی دارد!

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن، اعلام کرد پیش از تصمیم گیری در مورد رفتار کیلیان امباپه در دیدار مقابل مون پلیه، نیاز به یک خواب خوب دارد.

توخل: تصمیم‌گیری در مورد امباپه به خوابم بستگی دارد!

به گزارش "ورزش سه"، پاریسی ها امشب موفق شدند با نتیجه 5-0 مون پلیه را شکست بدهند اما این نتیجه تحت تاثیر رفتار امباپه بعد از تعویض قرار گرفت. او که در دقیقه 69 جای خود را به مائورو ایکاردی داد، در کنار زمین با توخل رفتار تندی داشت و در نهایت با چهره ای در هم کشیده روی نیمکت نشست. توخل اعلام کرد که دلیل ناراحتی ستاره جوان تیمش را درک می کند اما تاکید کرد که تصمیم گیری نهایی برعهده سرمربی است.

او به خبرنگاران گفت:" من سرمربی هستم؛ کسی که تصمیم می‌گیرد چه کسی از بازی خارج شود و چه کسی به بازی برود. من هستم که تصمیم می گیرم. امباپه بسیار باهوش است. او می داند که چه کاری باید انجام بدهد. او دوست ندارد تعویض شود؛ هیچ کسی دوست ندارد تعویض شود. تصاویری خوبی از این اتفاق منتشر نشد اما ما تنها باشگاهی نیستیم که باید با چنین اتفاقاتی کنار بیاید.

 

1474935

 

این مسئله خوب نیست زیرا باعث ایجاد ماجراهایی می شود که به شرایط ذهنی تیم ضربه می زند. خیلی بد است. من عصبانی نیستم اما ناراحتم زیرا این اتفاق لازم نبود رخ بدهد.  

من به او توضیح دادم که چرا ما این کار را کردیم و شرایط به همین ترتیب ادامه خواهد داشت. همیشه من تصمیمات تاکتیکی را خواهم گرفت. ما تنیس بازی نمی کنیم. ما فوتبال بازی می کنیم و باید به همه احترام بگذاریم.

تصمیم گیری در مورد امباپه؟ نمی دانم، باید فکر کنم. باید بخوابم. فردا تصمیم می گیرم. ما ساعت 11 صبح تمرین داریم. با تیم در مورد بازی صحبت خواهیم کرد. باید ببینم در این مورد صحبت کنم یا به صورت انفرادی این کار را انجام بدهم. بستگی به خواب شبم دارم."

دیدگاه‌ها