کد خبر : 1665965 | 13 بهمن 1398 ساعت 09:20 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

برادر کاوانی: اتلتیکو مانع انتقال ادینسون بود

برادر ادینسون کاوانی، ستاره اروگوئه‌ای PSG ادعاهای مطرح شده توسط اتلتیکو مادرید درباره حاشیه‌های انتقال ادعایی او به این تیم را رد کرده و گفت اگر به خاطر پول بود ادینسون به انگلیس می‌رفت.

برادر کاوانی: اتلتیکو مانع انتقال ادینسون بود

به گزارش "ورزش سه"، والتر فرناندو، مدیر برنامه‌ها و برادر ادینسون کاوانی، ستاره اروگوئه‌ای پاری سن ژرمن با انتقاد از ادعاهای انریکه سرزو، رئیس باشگاه  اتلتیکو مادرید درباره برادرش مبنی بر اینکه کاوانی برای انتقال به این باشگاه اسپانیایی خواهان 18 میلیون یورو پاداش بوده، چنین ادعایی را تکذیب کرد.

 

1474948

 

بر اساس گزارشهای مطرح شده در روزهای گذشته کاوانی با اتلتیکو مادرید به صورت شفاهی به توافق رسیده بود تا به این تیم منتقل شود و انتظار می‌رفت قرارداد او با اتلتیکو در روز جمعه یعنی آخرین روز پنجره نقل و انتقالات زمستانی امضا شود. اما این اتفاق نیفتاد و توماس توخل سرمربی PSG رسما تایید کرد که کاوانی در پاریس ماندگار شده است. بعد از آن رسانه‌های اسپانیایی گفتند درخواستهای نجومی فرناندو برادر و ایجنت کاوانی بوده که مانع این انتقال شده است و رئیس اتلتیکو هم گفت که عامل اصلی بر سر راه این انتقال تقاضاهای عجیب وغریب یک دوست یا آشنا از نزدیکان کاوانی بوده است.

 

اما برادر و ایجنت کاوانی با تکذیب این ادعاها گفت:" انریکه سرزو کیست؟ من او را در هیچ مذاکره‌ای ندیدم. اتلتیکو باید به هوادارانش توضیح بدهد که چرا این انتقال انجام نشد. واقعا فکر می‌کنید در شرایطی که ادینسون یک ماه است در PSG بازی نکرده من می‌توانم درخواست کمیسیون بدهم و نگذارم ادی به رویایش برای بازی در اتلتیکو برسد؟".

 

 

دیدگاه‌ها