کد خبر : 1665998 | 13 بهمن 1398 ساعت 11:25 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

خوش و بش صمیمانه لیورپولی‌ها با ستاره ساوتهمپتون

خوش و بش کردن بازیکنان لیورپول و سرمربی این تیم یورگن کلوپ با دنی اینگز، بازیکن سابق این تیم و بازیکن فعلی ساوتهمپتون در جریان دیدار دیروز دو تیم خبرساز شده است.

خوش و بش صمیمانه لیورپولی‌ها با ستاره ساوتهمپتون

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیروز در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف ساوتهمپتون رفت و موفق شد با چهار گلی که در نیمه دوم به ثمر رساند این تیم را 4-0 شکست داده و با 73 امتیاز صدرنشینی خود را تحکیم کند. اما در پایان بازی بازیکنان و سرمربی لیورپول به سراغ دنی اینگز بازیکن سابق لیورپول و بازیکن فعلی ساوتهمپتون رفته و با او صمیمانه خوش و بش کرده و بازی خوبش را به او تبریک گفتند.

 

1474987

 

دنی اینگز که در گذشته بازیکن لیورپول بوده در این نیمه بارها برای خط دفاعی لیورپول مشکل‌ساز شد ولی نتوانست دروازه تیم سابقش را باز کند. زمانی که اینگز در دقیقه 70 بازی از زمین بیرون کشیده شد ورزشگاه آنفیلد او را به شدت تشویق کرد.

 

1474984

 

زمانی هم که سوت پایان بازی به صدا درآمد نوبت بازیکنان لیورپول و سرمربی‌شان یورگن کلوپ بود که از او مثل یک قهرمان استقبال کنند. تک‌تک بازیکنان لیورپول و یورگن کلوپ به سراغ اینگز رفته و او را به گرمی در آغوش کشیدند. آنها مشخصا خوشحال بودند که می‌دیدند بازیکن سابق‌شان که در زمان حضور در لیورپول با مصدومیت‌های جدی مواجه بوده حالا در ساوتهمپتون می‌درخشد.

 

1474985

استقبال استیون جرارد از تبریک لیورپولی‌ها به دنی اینگز

 

 

دیدگاه‌ها