کد خبر : 1666004 | 13 بهمن 1398 ساعت 11:38 | 129K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت دردسرساز برای مهاجم آبی‌ها

ستوده: بعید است دیاباته به دربی برسد

به نظر می‌رسد شیخ دیاباته شانس چندانی برای حضور در دربی ۹۱ ندارد و فرهاد مجیدی باید به فکر جانشین او باشد.

ستوده: بعید است دیاباته به دربی برسد

به گزارش "ورزش‌سه"، شیخ دیاباته، مهاجم تنومند استقلال که در این فصل امید اول گلزنی آبی‌ها در خط حمله بوده و گل‌های سرنوشت‌سازی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا وارد دروازه حریفان کرده، دیروز در جریان بازی با نفت مسجدسلیمان بعد از یک پرش در دقیقه ۱۵ هنگام فرود دچار مصدومیت شد و از زمین بیرون رفت.


این شاید بدترین خبر برای استقلالی‌ها در آستانه دربی ۹۱ بود که شوک بزرگی را به اردوگاه آبی‌ها وارد کرد. البته دیروز استقلال با همکاری زوج قائدی-مطهری در خط حمله توانست پیش از دربی از سد نفت مسجدسلیمان عبور کند، اما شرایط در دربی متفاوت است.


با اینکه فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از بازی دیروز با قاطعیت اعلام کرد که مصدومیت دیاباته جزیی است و این مهاجم به دربی می‌رسد، اما بعد از آزمایش‌های صورت گرفته نظر پزشکان استقلال تغییر کرده و گویا دیاباته شانس چندانی برای حضور در این بازی حساس ندارد.

 

 

 

 

طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه استقلال و با اعلام پزشکان این تیم، شیخ دیاباته به دلیل مصدومیت از ناحیه عضله چهارسر ران به احتمال فراوان دربی تهران را از دست خواهد داد.

 

 

دکتر کاوه ستوده، پزشک استقلال در مصاحبه‌ای درباره وضعیت دیاباته اعلام کرد: «بلافاصله بعد از آسیب دیدگی دیاباته در مقابل نفت مسجد سلیمان، اقدامات تشخیصی و درمانی درخصوص او در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد که دیاباته از ناحیه عضله چهارسر ران دچار آسیب دیدگی شده است. متاسفانه جواب MRI دیاباته امیدوار کننده نبوده و بعید است که این بازیکن بتواند در دربی به میدان برود.»

 

به این ترتیب به نظر نمی رسد کادرفنی استقلال بتواند روی حضور دیاباته در دربی حساب باز کند و فرهاد مجیدی از همین حالا باید به فکر جانشین برای دیاباته باشد. البته با توجه به نمایش درخشان زوج مطهری-قائدی در بازی دیروز به نظر می رسد این ۲ بازیکن در خط حمله استقلال در بازی پنجشنبه با پرسپولیس به میدان بروند و مرتضی تبریزی هم از روی نیمکت گزینه جانشینی در نیمه دوم باشد.


 

 

 

هواداران استقلال از لحظه مصدومیت شیخ دیاباته در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان همگی در انتظار پاسخ تست‌های پزشکی مربوط به مصدومیت ستاره این روزهای تیم خود هستند. این که دیاباته به دربی ۹۱ خواهد رسید یا خیر نگرانی بزرگ آبی‌هاست.  وضعیت حضور دیاباته در دربی هنوز مشخص نیست و هواداران امیدوار هستند در روزهای آینده با بهبود دیاباته شاهد حضور این بازیکن در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل تیم خود باشند.

 

 

دیدگاه‌ها