کد خبر : 1666016 | 13 بهمن 1398 ساعت 12:29 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

همه باید قضاوت زاهدی‌فر را آنالیز کنند

شیخ‌لاری: هواداران ماشین نگران نباشند!

احد شیخ لاری سرمربی تیم ماشین سازی می‌گوید: بچه های ما باتوجه به کیفیت و شایستگی شهرخودرو عملکرد خوبی داشتند و من از آن ها راضی هستم.

شیخ‌لاری: هواداران ماشین نگران نباشند!

به گزارش "ورزش سه"، احد شیخ لاری سرمربی جدید تیم ماشین سازی روز گذشته اعتراض های زیادی را نسبت به قضاوت زاهدی فر داشت. او که اولین شکست خود را در مشهد تجربه کرد، در گفتگو با خبرنگار ما به سوالات مختلف پاسخ داد.

 

وی درباره نمایش تیمش و شکست مقابل شهرخودرو گفت: ما در بازی با سپاهان هم خوب بازی کردیم اما نتوانستیم گل بزنیم. در این بازی دو نفر از بچه ها را نداشتیم؛ یکی به جهت آسیب دیدگی بود و دیگری به خاطر محرومیت. ما خواستیم از جوان ها هم استفاده کنیم و به همین خاطر دستمان بسته بود اما من تیم شهرخودرو را هم تقدیر می‌کنم. این تیم از لحاظ کار گروهی و کار فنی یکی از بهترین تیم های کشورمان به حساب می‌آید. من به نوبه خودم خوشحالم که در لیگ چنین تیم هایی داریم. بچه های ما باتوجه به کیفیت و شایستگی شهرخودرو عملکرد خوبی داشتند و من از آن ها راضی هستم.

 

شیخ لاری در پاسخ به این سوال که اعتراض او و بازیکنان دقیقا به چه چیزی بود، توضیح داد: زمانی که بازی با نتیجه 1-1 دنبال می‌شد، روی خرم الحسینی پنالتی شد و دست او را کشیدند اما داور پنالتی نگرفت. چون دو پنالتی در بازی داشتیم، داور دیگر نخواست سوت بزند. اما حتی گل سوم شهر خودرو هم اشتباه قاضی میدان بود. امیدوارم کارشناسان داوری، بازی را خوب آنالیز کنند تا همه متوجه اشتباهات آقای زاهدی فر شوند اما به هر حال بازی تمام شده و نتیجه برنخواهدگشت. اما این را هم بگویم که مثلا در گل دوم، تیم ما اشتباه گروهی انجام داد و نباید از این غافل شویم.

 

سرمربی ماشین سازی درخصوص قرعه سخت تیمش عنوان کرد: من پیش از بازی با سپاهان و شهرخودرو هم گفتم. همه بازی ها مثل یکدیگر است و چه شهرخودرو و سپاهان باشد، این فرقی برای ما ندارد. در بازی با پیکان هم ما باید بی توجه به این که تیم پیکان در آستانه سقوط است بازی کنیم. ما به کار فردی و گروهی باید اتکا کنیم و بتوانیم در این بازی اولین بردمان را در شروع جدید لیگ به دست آوریم.

 

او راجع به وضعیت تیمش نیز گفت: بچه های ما همگی می‌دانند که بحث سقوط در تیم ما وجود ندارد اما بازیکنان ما نباید اسیر شرایط حریف بشوند. ما باید فوتبال هدف دار بازی کنیم و هواداران باید از پوئن میزبانی استفاده کنند و برای حمایت از تیم ما به ورزشگاه بیایند. اما چه من باشم و چه نباشم، این تیم سقوط نخواهد کرد و هواداران نباید نگرانی به خود راه دهند. اگر هواداران ما نگران باشند، بقیه تیم ها که هر هفته می‌بازند باید چه حالی داشته باشند؟

 

احد شیخ لاری در پاسخ به این سوال که چرا از کاپشن مارک تراکتور استفاده می‌کند، گفت: تراکتور گوشت و خون ماست و ما هم افتخار می کنیم کاپشن این تیم را بپوشیم.  وقتی تراکتور بودم خانواده من بیمارستان بودند اما من رفتم تا در کنار تیم باشم. ماشین سازی و تراکتور همه برای یک نفر است و هواداران نیز تفاوتی بین دو تیم قائل نیستند و بعضی ها می‌خواهند حرف در بیاورند.

دیدگاه‌ها