کد خبر : 1666042 | 13 بهمن 1398 ساعت 13:54 | 36.4K بازدید | 0 دیدگاه

برایمان سخت بود که در آبادان باختیم

اهل شاخه: فکر نمی‌کردم داوری تا این حد به سود پرسپولیس باشد

محمد اهل شاخه می‌گوید اگر پنالتی به سود صنعت نفت گرفته می‌شد، این باخت را در آبادان تجربه نمی‌کردند.

اهل شاخه: فکر نمی‌کردم داوری تا این حد به سود پرسپولیس باشد

به گزارش "ورزش سه"، محمد اهل شاخه مدافع اهوازی تیم صنعت نفت آبادان در گفت‌و گو با خبرنگار ما درباره دیدار برابر پرسپولیس گفت: بازی سختی بود، بازی را عالی شروع کردیم و در همان ۱۰-۱۵ دقیقه اول باید به گل می‌رسیدم. یک پنالتی همان نیمه اول و قبل از گل پرسپولیس برای ما گرفته نشد و در ادامه یک خطا که به هیچ وجه خطا نبود به پرسپولیس داده شد که به گل رسیدند و این موضوع تیم مارا به هم ریخت.

 

مدافع اهوازی در ادامه گفت: در نیمه دوم هم تلاش کردیم اما تیم پرسپولیس بزرگ است و بازیکنان خیلی خوبی دارد و توانستند بازی را کنترل کنند، باید بازهم بگویم که اشتباهات داوری نقش مهمی در این دیدار داشت. پیش از این در رسانه‌ها و یا فضای مجازی می‌شنیدیم که اکثر داوری‌ها به سود پرسپولیس است اما من به شخصه فکر نمی‌کردم اینگونه باشد اما در دیدار روز گذشته و همچنین دیدار رفت سوت‌های زیادی به ضرر ما و به سود پرسپولیس زده شد و فکر می‌کنم این موضوعی است که اکثر تیم‌ها به آن اعتراض دارند و فکر می‌کنم همینگونه که می‌گویند باشد.

 

وی درباره اتفاقات رختکن نیز گفت: در رختکن پس از باخت اتفاق خاصی نیفتاد، همه از باخت ناراحت بودیم و اینکه هواداران زیادی به ورزشگاه آمدند و ناراحت ورزشگاه را ترک کردند برای ما سخت بود و انشالله بتوانیم که در بازی‌های آتی جبران کنیم.بعد از ۱۸ هفته در آبادان شکست خوردیم و فکر می‌کنم حق ما باخت نبود اما شرایط به گونه‌ای رقم خورد که ببازیم. انشالله این آخرین باخت تیم ما در آبادان باشد و دیگر چنین چیزی تکرار نشود. درست است که متحمل دو شکست پیاپی شدیم اما هنوز برای کسب سهمیه شانس و امید داریم و قطعا برای رسیدن به آن تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها