کد خبر : 1666048 | 13 بهمن 1398 ساعت 14:25 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

حیدری: هیچ تیمی در بوشهر امتیاز نمی‌گیرد

مهاجم شاهین شهرداری امیدوار است با حمایت تماشاگران بوشهری بتوانند در تمام بازی‌های خانگی به برتری برسند.

حیدری: هیچ تیمی در بوشهر امتیاز نمی‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، سجاد حیدری با بیان اینکه نمایش عالی و فوق‌العاده‌ای مقابل پیکان ارائه دادیم، اظهار کرد: در هفته گذشته خیلی خوب تمرین کردیم و واقعا احتیاج زیادی به این پیروزی داشتیم. تمرکز ما در دیدار با پیکان فقط و فقط برد بود و حتی مساوی هم نمی‌خواستیم. هم‌قسم شدیم و خدا را شکر با دوندگی زیاد بازیکنان به سه امتیاز رسیدیم و روحیه بالایی به دست آوردیم.

 

او ادامه داد: با وجود اینکه سه گل زده بودیم، اما وقتی داور به سود پیکان پنالتی گرفت، استرس خاص و خیلی بدی داشتیم چون می‌گفتیم ممکن است مثل هفته‌های قبل ممکن است گل دوم و بعد گل مساوی را بخوریم ولی خوشبختانه این اتفاق نیفتاد و به پیروزی دست یافتیم.

 

مهاجم شاهین شهرداری یادآور شد: امید زیادی داریم تا در هفته‌های بعد هم نتایج بهتری بگیریم و پُرقدرت‌تر در بازی‌ها حاضر شویم. باشگاه، مدیریت و بازیکنان یک دل هستند تا تیم را در لیگ برتر نگه دارند و اطمینان دارم این اتفاق می‌افتد.

 

حیدری با بیان اینکه شک نکنید در بازی‌های خانگی به برد می‌رسیم، ابراز کرد: تنها سه یا چهار امتیاز با تیم‌های بالاتر از خود اختلاف داریم و به دلیل اینکه باید بازی رو در رو با تیم‌های بالاتر از خود انجام دهیم، امیدوار هستیم به پیروزی دست پیدا کنیم و شرایط‌مان را بهتر کنیم.

 

او درباره اینکه اهالی فوتبال اعتقاد به سقوط شاهین دارند، گفت: اصلا این حرف را قبول ندارم چون ما فاصله زیادی با تیم‌های بالای سرمان نداریم و با دو، سه برد خیلی شرایطمان را بهتر می‌کنیم. حتی فاصله امتیازی ما با نساجی زیاد نیست و اگر آنها را در بازی پیش رو شکست دهیم، وضعیت‌مان بهتر از همیشه خواهد شد. این حرف‌ها غیرممکن نیست و می‌توانیم حتی رتبه تک رقمی بگیریم.

 

مهاجم شاهین شهرداری ادامه داد: در بوشهر با حمایت تماشاگران به هیچ تیمی امتیاز نمی‌دهیم و ۹۰درصد مطمئن هستم تیم ما در لیگ برتر می‌ماند چون پتانسیل خوبی از نظر مدیریت، کادر فنی و بازیکنان داریم. خوشبختانه مشکل مالی نیز وجود ندارد و تیم ۵۰ درصد دریافتی داشته است؛ پاداش‌ها را نیز پرداخت کرده‌اند و آقای ایزدپناه زحمات زیادی کشیده‌اند.

 

حیدری درمورد گلزنی‌اش برابر پیکان ابراز کرد: پارسال مصدومیتی داشتم که از نظر فوتبالی عقب افتادم. خدا را شکر میشو به من اعتقاد داشت و در نیم‌فصل تماس گرفت تا به شاهین بروم و من هم قبول کردم. انگیزه زیادی برای ادامه فصل دارم و امیدوار هستم شاهین بماند. امید زیادی به جبران شرایطم در سال‌های اخیر دارم چون از نظر فوتبالی و مالی ضرر کردم و حالا می‌خواهم با قدرت جواب اعتماد میشو و باشگاه شاهین شهرداری را بدهم.

دیدگاه‌ها