کد خبر : 1666064 | 13 بهمن 1398 ساعت 15:16 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

به جا مانده از کافا 2020؛

ترکمانِ ارزشمند؛ اردلان آینده زیر نظر اردلان

کاپیتان تیم ملی کشورمان توانست عنوان ارزشمندترین ستاره تورنمنت کافا را به دست آورد.

به گزارش "ورزش سه" برگ آخر یادگاری از کافا 2020، باید به نام کاپیتان تیم ملی جوانان کشورمان نوشته شود؛ کسی که توانست در قامت ارزشمندترین بازیکن تورنمنت نام خود را ثبت کند و عملکردی درخشان را از خود به جای بگذارد.

 

هر چند رقیه صومعه توانست با 18 گل جشن خانم گلی بگیرد اما مارال ترکمان با 12 گل و 15 پاس گل، بهترین بازیکن این مسابقات معرفی شد.

 

1475075

 

مارال ترکمان خواهر مهدی ترکمان دفاع چپ طلایی‌پوشان اصفهانیست و تا همین چند ماه قبل عضو ثابت اردوهای ملی فوتبال کشورمان در رده های پایه بود.

 

او که در لیگ پانزدهم فوتسال برای نخستین بار به دعوت نیلوفر اردلان در مستطیل جادویی به میدان رفت، حتی برای ملی‌پوش شدنش هم مناقشه جالبی را از سر گذراند.

 

ترکمان همزمان به تیم ملی فوتبال و فوتسال دعوت شد اما او تصمیم گرفت تا دیگر مسیر ورزشی‌اش را زین پس در رشته فوتسال دنبال کند.

 

ستاره خودروسازان پایتخت که با عملکرد خوب خود توانست اعتماد اردلان را پاسخ دهد، در کافا 2020 یک مسئولیت مهم را عهده دار شد و بازوبند کاپیتانی را به بازو بست.

 

با فعل و انفعالات رخ داده برای ستاره 20 ساله کشورمان، سال 98 سال رویایی بود؛ و شاید 99 برای او با حضور در لیست تیم ملی بزرگسالان کشورمان جهت شرکت در جام ملتهای آسیا 2020 کویت، رویایی‌تر هم بشود.

 

 

1475076

 

 

اتفاقی که با توجه به درخشش او در کافا و کسب عنوان بهترین بازیکن تورنمنت دور از انتظار نیست.

 

بسیاری لقب فرشته کریمی آینده را برای مارال ترکمان برگزیده‌اند اما به راستی او میراث دار نیلوفر اردلان است و می‌تواند به خوبی جای خالی او را در آینده پر کند.

 

ستاره‌ای که به مانند اردلان در فوتبال درخشید و حالا زیر نظر خود نیلوفر اردلان، به دنبال تحقق آرزوهای بزرگ فوتسالی خود است.

 

نقش نیلوفر اردلان به عنوان یک مربی جوان و معتقد به جوانگرایی در موفقیت به دست آمده برای مارال ترکمان کتمان ناپذیر است و باید منتظر شگفتی‌سازی‌های جدید خانم مربی هم ماند که قرار است آینده فوتسال‌مان را بیمه کنند.

 

1475074

دیدگاه‌ها