کد خبر : 1666075 | 13 بهمن 1398 ساعت 15:53 | 161.7K بازدید | 0 دیدگاه

تبعات یک اظهارنظر صادقانه و البته غیرمرسوم

روزی که دنیا برای عیسی تیره و تار شد

شکست صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس، تبعات زیادی برای عیسی آل کثیر داشت؛ مهاجمی که بعد از یک اظهارنظر درباره تیم محبوبش با انتقادهای زیادی مواجه شد.

روزی که دنیا برای عیسی تیره و تار شد

به گزارش «ورزش سه» در فوتبال ایران که گاهی قلب های قرمز و آبی در پست های اینستاگرامی در چند ثانیه رنگ عوض می کند، فوتبالیست هایی که در تیم هایی غیر از پرسپولیس و استقلال بازی می کنند، معمولاً نمی گویند که طرفدار کدام تیم هستند و ترجیح می دهند شانس پیوستن به یکی از این دو تیم را کمرنگ نکنند.


این دقیقاً برخلاف روالی است که در فوتبال اروپا وجود دارد. مایکل اوون، جیمی کاراگر و رابی فاولر سه اسطوره باشگاه لیورپول هیچ وقت کتمان نکردند که در کودکی هوادار تیم رقیب یعنی اورتون بوده اند. اما عیسی آل کثیر در یک برنامه تلویزیونی صراحتاً گفت که طرفدار پرسپولیس است و همین اظهارنظر صادقانه اما غیرمرسوم، باعث شد بعد از بازی دیروز و ناکامی در گلزنی مقابل پرسپولیس، با انواع و اقسام دشنام ها و توهین ها در فضای مجازی مواجه شود.


عیسی در بازی با پرسپولیس، یک بار در موقعیت گل قرار گرفت اما جهت اشتباهی را برای چرخش به سمت دروازه انتخاب کرد و همان موقعیت هم از دست رفت. اما حالا به خاطر یک اظهارنظر با اتهام هایی مثل «کم فروشی» مواجه شده و آنقدر مورد انتقاد قرار گرفته که مجبور شد بخش کامنت ها در صفحه شخصی اش را برای مدتی ببند.


آل کثیر که در فصل نقل و انتقالات زمستانی، یکی از مهاجمانی بود که با پیشنهادهای زیادی مواجه بود اما او که بارها اعلام کرده از شرایط مالی تیم راضی نیست، بالاخره رضایت داد که در آبادان باقی بماند. فارغ از احساسات تند و تیز هواداری، آنچه به کیفیت نفت آبادان و بازیکنانش لطمه می زند، وضعیت نامساعد مالی این باشگاه است.

 


بازیکنان این تیم برای مدتی طولانی با مشکل مالی مواجه بودند و گفته می شود تا اینجا تنها حدود 30 درصد قراردادشان دریافتی داشته اند. تنگناهای مالی همان چیزی است که دیروز صدای انتقاد دراگان اسکوچیچ را هم بلند کرد و حالا روی عملکرد فنی بازیکنانی مثل آل کثیر هم تاثیر منفی گذاشته است.


مهاجم 30 ساله صنعت نفت در حالی با این وضعیت دشوار روبرو شده که تا اینجا بهترین فصل فوتبالی خود را در آبادان می گذراند و تا امروز 9 گل زده که به لحاظ آماری، بهتر از فصل های گذشته اش در تیم هایی مثل پیکان و نفت بوده و همچنان هم برای رسیدن به عنوان آقای گلی لیگ تلاش می کند. اما برای او که مثل دراگان اسکوچیچ گزینه دیگری جز ماندن در آبادان لااقل تا پایان فصل وجود ندارد، ادامه شرایط خوب نیم فصل اول به فاکتورهای دیگری نیز بستگی دارد. مسائلی که نفت را آنقدر رنج داده که از یک تیم مدعی تبدیل به تیمی کرده که نیم فصل دوم را با دو شکست آغاز می کند.


هنوز 12 هفته تا پایان فصل باقی مانده و هواداران شیفته فوتبال آبادانی، بهتر می دانند که برای ادامه فصل به همه مهره های کلیدی تیم شان احتیاج دارند؛ به عیسی آل کثیر گلزن و بقیه بازیکنانی که با وجود همه کمبودها، مردانه برای این پیراهن زرد خوش رنگ جنگیده اند.

 

 

دیدگاه‌ها